Eivind B Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsanvik Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Er en kompis av Anders, og han meinte det gjennsto litt montering på bilen før den kan kjørast på veien... Ka montering snakka han om ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 har gjort en del no, men er og lufte bremsekraft forsterkeren og kjølevatene. så er det bakre delen av eksosen som er bare og skru på. men allt ligger klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsanvik Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 okei, skulle hatt vinterbil skjønna du... Har du kjørt bilen noke serlig? sånn om bilen er fin å kjøre med osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 eg har ikkje kjørte den sjøl. men en kompis kjørte den fra førde til florø for meg. og han sa han ikkje kjente nokke risting eller nokke. men forje eigeren pendla fra fjaler til førde med den så den ska no funke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrsanvik Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 okei, skal høre litt her heime, så kjeme eg kanskje tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 okai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 va vist ingen som henta bilen som den står. så da vraka eg heller bilen, vist nokken trenger nokken deler så er det bare og si i fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind B Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg