|Ole| Skrevet April 29, 2012 Share Skrevet April 29, 2012 Hadde vert morro å sjå deg på Vålerbana igjen BTW så er kanskje motoren min til salgs til høsten, skal eg gje deg ein lyd da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saure89 Skrevet April 30, 2012 Forfatter Share Skrevet April 30, 2012 d kan du gjer:) bestiller bremser i morga so fe ej satse på dei kjeme før våler:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saure89 Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 noken som he erfaring me å bestille dela frå ireland engineering? bruka d å ta jelva long tid? www.bmw2002..com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Ja.. Bestilte noe småtteri, ventet halvannen mnd før jeg purret, hørte ikke noe så purret igjen etter 14 dager, hvor jeg skrev at om det ikke er sendt ønsker jeg flere ting, da puttet han det i posten, og ga meg ett par dager seinere sporing. Når det kom så måtte jeg betale mva og tollbehandling selv om delene kostet en bit under 200kr, men han hadde skrevet høyere verdi på pakken enn reelt og ikke lagt med faktura.. Handler andre steder hvis det er mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Fikk med andre ord ikke med de ekstra småtingene fordi han ikke hadde guts til å si at han hadde glemt å sende det.. Surt når jeg uansett måtte betale mva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saure89 Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 ok takk:) andre som he noken beire erfaringa me dei? har bestilt bremse der frå:S so kansje ej berre burde avbestille heile driten. dei hekje trekt penga enda so:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Hva har du bestillt? Ser jo nå at det er bremser, og det får du mange steder: avbestill (så blir det nok sendt raskt, ihvertfall trukket fra konto ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saure89 Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 wildwood bremse framme og bak... 310mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saure89 Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2012 Nå har eg sent mail fleire gongar til irenland enginering men får ikkje svar. godt 2 veke no sida ej bestilte men ikkje hørt en drit enda... noken so he noken bra erfaringa me dei i det heile tatt? dei he ikkje trekt noke penga enda heller. noken so veit om d går and å sperre betalinga? sann eg kan bestille en anna plass i staden.. evt noken so he bra anbefaling te ka bremse evt. he k-sport 330 liggandes. men d blir for stort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
angelagnes Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 fy faen digger det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
astall Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 Jeg bestilte 310mm wilwood bremser fra iemotorsport like utpå nyåret.. Ingen problemer med levering i hele tatt!: ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saure89 Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2012 det ordna sej til slutt:) sendte dei ei melding på facebook og då blei d ordna me en gong. so d ska vere på vei i posten no:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Mai 25, 2012 Share Skrevet Mai 25, 2012 He bestilt masse me dei, bremser, foringa, shortshift ++ aldri vært noke problem. Va god service når ej handla vertfall bra det ordna seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saure89 Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 fekk bremsene til slutt å fått montert dei:) funka veldig bra:) så måtte ej no ha ei lita test runda å sjå at alt funka so d enda me at dekka såg sann ut:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saure89 Skrevet Juni 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2012 noken so er intrisert i å kjøpe motoren som står i bilen no? lyst på meir hk:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå