mikkemus666 Skrevet August 21, 2009 Skrevet August 21, 2009 Noen som selger en fjær til E36. Den ene fjæra mi bak på høyre side har knekt, og er litt kjipt å kjøre med knekt fjær når jeg endelig fikk byttet dempere. Også visst noen selger M3-speil, så er jeg VELDIG interessert. (Vil ha elektriske speil) Takker for henvendelser. Mvh, Michael.
AlXz Skrevet August 22, 2009 Skrevet August 22, 2009 Har fjører bak.. Røde.., er fra et senkesett mener jeg. Er skrift på dem også, så om du trenger papirer kan dette sikkert søkes opp på nett e.l.
AlXz Skrevet August 23, 2009 Skrevet August 23, 2009 Hvor mye senker disse? Usikker.. Men kan jo finne ut hva som står på den, så søke litt på nett elns.
mikkemus666 Skrevet August 24, 2009 Forfatter Skrevet August 24, 2009 Til djscream. Ellers takk, må nok ha 2 speil på bilen, og tror det vil se litt teit ut med ett orginal speil på ene siden og ett m3 speil på andre siden. Til Arise: Er egentlig m3 speil i min egen farge (er madeira-violett) eller å lakkere om som jeg vil ha, og tror ikke chrom vil passe til min dessverre. Men takker for henveldsene. mvh, Michael.
AlXz Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 15 - 027 HA står det på bak fjærene.. Etter litt googling.., ser de ut til å senke ca 30mm..
Eirik Viste Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 Hei du. Jeg har et sett fjærer bak. Du bør nok skifte begge bak samtidig for å få lik styrke og samme type fjærer Fra 328 coupe 1996 mod. Originale fjærer. Denne har moderat senk. Det er alltid litt rust på originale fjærer, men de er i god stand. Begge bak selges for 300 kr + frakt. Disse fjærene passer også din 4 sylindrede bil. Har forskjellige komplette senkesett til 6 sylindret. Bilstein 60/40. Apex 60/40 og et sett til jeg ikke husker navnet på nå. Trenger du fjærene raskt kan du gi en sms eller ringe. Så skal jeg få sendt fjærene i dag. Eirik. 92 22 65 44. Hilsen Eirik.
mikkemus666 Skrevet August 25, 2009 Forfatter Skrevet August 25, 2009 Takker for svar. Har sendt tilbake til begge på PM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå