cheron Skrevet August 21, 2009 Skrevet August 21, 2009 Hei! Har kjøpt meg en 525 i dag som forrige eier har flikket litt på hjulbuen og litt på den ene døra. Bilen er ganske bra ellers, men når hobbtflikkerne setter i gang er det ikke særlig pent. Med mindre du kan det da.. Denna typen kunne det ikke. Så mitt spørsmål blir jo om noen i Vestfold kjenner noen eller driver med det selv kunne tenke seg å gjort denne jobben bedre? En fagmann altså. Min faste lakkerer har alt for mye å gjøre og jeg har ikke tid til å vente! Vil ha dette fikset før vinteren kommer med påfølgene salt og drit. Dette er ikke spørsmål om svart arbeid, men i steden for at jeg skal fly rundt og spørre i alle lakkeringsjapper i Vestfold spør jeg heller her om noen vil dele sin faste lakkerer med meg Takk på forhånd. Psst; jeg var usikker på hvor jeg skulle legge denne tråden. Flytt den gjerne der den evt hører hjemme
Kai-P. Skrevet August 22, 2009 Skrevet August 22, 2009 Prøv Vestfold Autolakk i Kodal, han er flink og billig..
cheron Skrevet August 22, 2009 Forfatter Skrevet August 22, 2009 Takk. Passer bra, da jeg bor i Andebu! Rart jeg ikke tenkte på han selv!
Geir Anders Skrevet August 22, 2009 Skrevet August 22, 2009 Jeg har brukt Jan Erik Solheim i Sandefjord på alle mine biler, og har stort sett vært fornøyd, utenom en jobb, men den ordnet han opp i. Bra priser har han også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå