j_b Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 litt over en dag igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 litt over en dag igjen... Fått flere bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 nei, fortsatt 25000,- høyest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Det er jo latterlig billig! En slik motor alene med gir går jo for over den prisen! Hadde jeg hatt pengenne på konto hadde jeg komt å henta den akkurat nå, men det hjelper deg nok lite.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Kan ikke selge får den prisen. Hadde du ikke hastet med å selge den hadde jeg hentet den på dagen får mer en 25 får å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 joa, jeg vet det er billig. men jeg regner med jeg får mer enn 25000,- er mange som prøver seg å spørre, hvis jeg gir deg 25,26,27,28 vil jeg selge den med engang da, svaret mitt er, høyeste bud innen kl.23 ikveld får den. uansett. hvis han som gir 25000,- trekker seg, får han andre den for 21000,- jeg må desverre bli kvitt denog levere tilbake plassen som jeg har lånt. noen få timer igjen.. tlf min er på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Jaha skjer der ikke mer her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 26000,- er budet nå. jeg er ikke mer tilgjegelig her. så om noen byr mer så tar det på tlf. 8 min til gutter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Jaha da ble den min, så får vi bare håpe den er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 det finner du ut i løpet av dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Haha sprutet olje og hostet og harket litt, men fikk den da på hengeren.. Hehe. Nå er det vel skruing framover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 hehe, sender deg de papirene i løpet av uken, så får du godkjenne den også. lykke til med skruinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Kjørt varm motor i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erot73 Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Billig tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg