bastard Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 .? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 felgservice i godvik,Roger Jensen - Tlf: 92 24 45 05 rett ved siden av polly motorsport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 Han er imidlertid TREG.. Jeg måtte purre gjevnlig, og da brukte han 3mnd på en 2timers jobb.. Han forklarer det med at felgretting/lakkering er noe han kun driver med på kvelds og nattes tid, og gjør dette i samme lokaler som det mekaniske firmaet hans. Noe som gir hvertfall meg et useriøst inntrykk.. Det skal være en til i Bergen Sør mener jeg, uten at jeg husker hva de kaller seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 På UnoX i os.. Lyssand auto eller noe sånt, de har iallefall reklame om at de retter alle typer felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinr Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 Hva koster det å rette felger? Har 4 bmw felger, 2 av dem har fått seg en smell og er ikke helt runde. I tillegg er det noe kantskader på disse 2. Noen tips for å fjerne lakken og legge på ny? kun på kantene og litt innenfor .. Stein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet September 11, 2010 Share Skrevet September 11, 2010 dekk1 på minde retter visstnok felger også nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå