bmw545turbo Posted August 22, 2009 Share Posted August 22, 2009 hei hei. Jeg har et veldi rart spørsmål hehe jeg har tenkt å kjøpe en bmw E65 men som alle andre så vil jeg se litt nærmere på en sånn, men probleme er at det er ingen her i trondheim som selger en slik:S ingen av bilbutikkene har en som jeg kan se på og finne ut om den er verdt pengene men ingen selger privat her heller:(. kan noen hjelpe meg? Jeg vet at det jeg spør om er litt sært hehe Mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellingsen B. Posted August 22, 2009 Share Posted August 22, 2009 hva er det du egentlig trenger hjelp til? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw545turbo Posted August 22, 2009 Author Share Posted August 22, 2009 Jeg har har lyst til å se litt nærmere på en å se om den er verdt pengene:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ellingsen B. Posted August 22, 2009 Share Posted August 22, 2009 Jeg har har lyst til å se litt nærmere på en å se om den er verdt pengene:) Er vel bare å sømfare finn.no og autodb så ta turen til selger Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw545turbo Posted August 22, 2009 Author Share Posted August 22, 2009 hehe all bor jo 100tima unna mæ vet du hehe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonden Posted August 22, 2009 Share Posted August 22, 2009 Hvis du ønsker deg en slik bil tror jeg du må regne med å kjøre en bit for å finne deg en,det anbefales å kjøpe bil fra 2003 eller nyere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw545turbo Posted August 22, 2009 Author Share Posted August 22, 2009 hvorfor nyere enn 2003? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hauken Posted August 22, 2009 Share Posted August 22, 2009 Sikkert siden 02 mod er første utgave,masse barnesykdommer.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw545turbo Posted August 22, 2009 Author Share Posted August 22, 2009 okey sånn ja hehe er det noen kjente feil å mangler med de bilene der da? ingen som har en slik da som evt. er int. i å vise meg hvordan den er? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bmw36csi Posted September 19, 2009 Share Posted September 19, 2009 Du kan komme å se på min om du vil. Bor i Orkdal jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts