Hans Wilhelm Skrevet August 23, 2009 Skrevet August 23, 2009 Har nylig kjørt Oslo-Vålerbåenen t/r. Kjørte E6 oppover, og om Kongsvinger hjem. Vil helt klart anbefalle Konngsvinger. Kjappere, og MYE bedre vei nå som hele E6 er en eneste stor sandkasse med veiarbeid!
Kai-P. Skrevet August 23, 2009 Skrevet August 23, 2009 Støtter Hans Wilhelm der, vi kjørte Riksvei 2 i fjor, gikk veldig greit..
Dr_S Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 Er det noen som har en finger med i CCN her forresten? Jeg har vært medlem i snart et halvt år, men har enda ikke fått medlemskort... Eneste "beviset" jeg har for at jeg er medlem er klistremerke, et par blader og en nøkkelring... Medlemskort er ikke noe du mottar etter du har betalt kontigenten. Medlemskortet er på giroen, så får du enten velge å betale i bank eller på nettbank. På nettbanken må du krysse av for å motta en klistrelapp du limer på kortet. Velger du å betale i banken får du stempel.
Kjetil Sømme Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 Jeg vil også anbefale å ta RV2 mot Kongsvinger. Min favoritt er å ta RV210 fra Kongsvinger til Braskereidfoss. Morsom vei og langt færre tilfeller av offentlige tjenestemenn med laser
Kjetil Sømme Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 Nei, men det er en historie om de 3 vise menn som ble arrestert når de nådde Kongsvinger! De ble løslatt etter en lang runde med kjeft takket være en særs dyktig advokat! Dette er vel 4-5 år siden, men jeg tror nok de husker det på politikammeret...
Kjetil Sømme Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 Arrestert pga høy hastighet? Drøyt... Politiet hadde ikke noen måling, men de hadde fått flere telefoner om at det gikk fort. Såpass at folk som sto langs veien ikke klarte å se hva slags biler det var. Knapt så de rakk å se fargene!
Kjetil Sømme Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 Nåja, de ble ikke dømt eller straffet for noe. Var sikkert bare noen pensjonister med grå stær på begge øya som så noe uklart og med masse lyd
BreitBau Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 Arrestert pga høy hastighet? Drøyt... Politiet hadde ikke noen måling, men de hadde fått flere telefoner om at det gikk fort. Såpass at folk som sto langs veien ikke klarte å se hva slags biler det var. Knapt så de rakk å se fargene! Da er det ganske imponerende å få med seg at det var Bmwer da? Svart bil.. VROOOOM!!!.. Sikkert en bmw.. Vi ringer snuten..
Kjetil Sømme Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 De satte bare opp en veisperring og der kom det 3 BMW'er som så vidt klarte å stoppe. Var nok lyd og lukt til å skjønne at det var de som var årsaken til alle meldingene...
BreitBau Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 Hei ser at Dr_S som i tradisjon har startet vestfold kolonne tråden er sent ute iår og at vi i Drammens omkretsen har blitt like mange som de andre kolonnene syntes jeg vi kan ha vår egen tråd. Vi kan godt slenge oss på de andre kollonene men føler for roligere tempo slik som f,eks Telemark kollona. Innsjekk førermøte lørdag er: 0830-0930. Syntes vi bør ta utgangs punktet i annkomst 0830. Tror det vil bli noe slikt som avreise kl 0530 Kjellstad Drammen. Her blir det rolig tempo som mål og regel at enn har ansvar for bil bak er med i speila. Kan noen sjekke ut rute, tid.. på gulesider med f,eks Kongsvinger som via med link så skal jeg opdatere tråd tekst, reise rute etc etter hvert i tråden? Fyr løs gutta Kommer ikke til å lage noen egen tråd for Hallingdal, men om det er noen som passerer Hallingdal på vei bortover, så ta kontakt med meg.. Tror vi tar sats på å reise 03.30 fra Geilo hhv 04.00 fra Gol.. Tar 3,5 timer bort, og da har vi god tid.. Kan hende vi får godsnakka med guttene så vi får komme inn å vaske bilene våre før Oslo/vestfold/Drammen kolonna kommer å lager kø og hel**** i innsjekken..
hagenisse Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 X antall BMW-er i høy fart oppover mot et BMW-treff er veldig dårlig reklame jeg tror bmwccn klarer seg utmerket uten. Hva med å kjøre fort PÅ banen heller? Skal det være noe vits med kolonne kjører man slik glenno foreslår - man prøver ikke henge på bilen foran, men man sørger for at bilen bak henger på. Mr. Sømme ledet en veldig fin kolonne av pensjonister som kjørte i 70 oppover hele veien for noen år siden...
Gunnar Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 Har aldri sett Kjetil kjøre så sakte verken før eller etter den turen.. Jeg likte bedre året etterpå. I år blir det nok ikke noe tur på meg. M5en er ikke klar, 7eren er uaktuell og den siste kommer fra feil tysk by.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå