///Mysild Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 toppers... er i forhandlinger med jobben om å få fri, så muligens jeg dukker opp Høres bra ut Mysild, prekas vi på kollonen kansje da? skal jeg først opp, skal jeg ha med meg alt ja så da er det kolonne hehe...
Glenno Skrevet August 24, 2009 Forfatter Skrevet August 24, 2009 Og da er utstilling inkludert Blir vel en tur på banen under familiekjøring med min også. Ikke akkurat noe banedyr Stemmer Lars89. Min er hverken heller banedyr ei utstillings objekt men du verden hvor morro de turene er for det .
Lars89 Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 Var med kolonna fra skedsmokorset i fjor. Utrolig gøy å kjøre i følge selv om vi ble en liten gruppe som "stakk av" etterhvert
Spaceout Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 OT her. Sliter engentlig å finne ut hva ting koster på treffet. Ser det værken i medlemsbladet eller på bmwccn.no. Fikk med meg hva kjøringa koster men hva hvis man ikke er medlem og sitter på med en som er medlem? Siden det koster å kjøre selv for medlemer syns jeg bmwccn kunne fått med dette i bladet sitt.
Gunnar Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 Det koster ingenting å sitte på, og det har ingen betydning om du er medlem eller ikke. Han som fører bilen må være medlem og må betale.
Spaceout Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 Det koster ingenting å sitte på, og det har ingen betydning om du er medlem eller ikke. Han som fører bilen må være medlem og må betale. Ah Aldri vært på bmwccn treff. Takker for svar.
Glenno Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 Noen som har tenkt føle denne kolonne her? Ellers kjører jeg alene bare på enkelt og greit.
wicky124 Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 hva om man ikke er medlem på ccn greia...kan man betale og likevel kjøre?hmm...
spruddel Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 hva om man ikke er medlem på ccn greia...kan man betale og likevel kjøre?hmm... Mener du kan betale for medlemskap der oppe også betale for kjøring i tillegg, men sjekk det opp med noen andre for å være helt sikker
wicky124 Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 har du noen link?hmm..kanskje vente til mister glenno logger seg på...jeg burde vel legge meg snart..hmm..
Oddey Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 hva om man ikke er medlem på ccn greia...kan man betale og likevel kjøre?hmm... Mener du kan betale for medlemskap der oppe også betale for kjøring i tillegg, men sjekk det opp med noen andre for å være helt sikker Man må være medlem og betale for kjøring ja, var ihvertfall slik jeg fikk beskrevet det. Noen som vet hva det koster å kjøre på banen ? er det pris pr dag eller hele helgen? =)
spruddel Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Kan betale for kjøring begge dagene eller bare en dag eller kun utstilling osv, tror alle muligheter kan kjøpes
helgeb Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 hva om man ikke er medlem på ccn greia...kan man betale og likevel kjøre?hmm... Mener du kan betale for medlemskap der oppe også betale for kjøring i tillegg, men sjekk det opp med noen andre for å være helt sikker Man må være medlem og betale for kjøring ja, var ihvertfall slik jeg fikk beskrevet det. Noen som vet hva det koster å kjøre på banen ? er det pris pr dag eller hele helgen? =) tror det koster 600kr pr, dag med utstilling-1000kr for begge dagene. var det jeg betalte på rudskogen iallefall
Oddey Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 hva om man ikke er medlem på ccn greia...kan man betale og likevel kjøre?hmm... Mener du kan betale for medlemskap der oppe også betale for kjøring i tillegg, men sjekk det opp med noen andre for å være helt sikker Man må være medlem og betale for kjøring ja, var ihvertfall slik jeg fikk beskrevet det. Noen som vet hva det koster å kjøre på banen ? er det pris pr dag eller hele helgen? =) tror det koster 600kr pr, dag med utstilling-1000kr for begge dagene. var det jeg betalte på rudskogen iallefall Dette må vell være inkulsivt medlemskap i prisen? tror ikke jeg betalte mer enn 7-900 kr ifjor for utstilling og medlemskap på våler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå