BreitBau Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Helgeb mener at det koster de prisene for kjøring MED utstilling.. Og jo, det koster de.. Men bare utstilling er 300 for en dag, 500 for to elns
Oddey Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Helgeb mener at det koster de prisene for kjøring MED utstilling..Og jo, det koster de.. Men bare utstilling er 300 for en dag, 500 for to elns Aah, misforsto litt jeg , tror ikke jeg stiller ut m3n, blir nok bare bane for min del . Skal du dit med BreitBauen i år også ell? hvis den ikker er solgt innen da
///Mysild Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Helgeb mener at det koster de prisene for kjøring MED utstilling..Og jo, det koster de.. Men bare utstilling er 300 for en dag, 500 for to elns Aah, misforsto litt jeg , tror ikke jeg stiller ut m3n, blir nok bare bane for min del . Skal du dit med BreitBauen i år også ell? hvis den ikker er solgt innen da skal du på bane, må du stille ut skal du kjøre bilen utenfor området sålenge du ikke kjører? blir veldig styrete for deg i såfall
Lars89 Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Har ikke noe valg nei, utstillinga er inkludert i prisen. Kan melde seg inn der oppe, gjorde det i fjord. Bare husk å ta med nok cash
Glenno Skrevet September 5, 2009 Forfatter Skrevet September 5, 2009 har du noen link?hmm..kanskje vente til mister glenno logger seg på...jeg burde vel legge meg snart..hmm.. Ja enn må være medlem men medlemsprisen inngår ikke i start kontigenten/utstilling.. . Skal gå an melde seg inn på våler. (Alternativt kan enn parkere på utsiden og ikke betale noe). Tror prisen er slik: 1. utstilling +familiekjøring + banekjøring = kr 600,- for 1 dag 2. utstilling +familiekjøring + banekjøring = kr 1000,- for 2 dager 3. Utstilling + famile kjøring = kr 300,- for 1 dag 4. utstilling + familiekjøring = kr 500,- for 2 dager Tror det iår blir bare utstilling og alternativt sporvalg kun lørdag. http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora ... ?Id=544147
Lars89 Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Men regner med det blir utstilling søndag også, bare uten premier? Premie får jeg ikke uansett
Glenno Skrevet September 5, 2009 Forfatter Skrevet September 5, 2009 Men regner med det blir utstilling søndag også, bare uten premier? Premie får jeg ikke uansett Ja alt er vel til utstilling i utgangspunktet, men blir sikkert uten premier søn. Blir mye gromt og lekkert se uansett .
Ad|oS Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Hva går preimieringen ut på? Er det Concourse, eller bare et par dommere som velger "tøffeste bil"?
Dr_S Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Det er delt inn i årsklasser, også beste original bil og beste modifisert. Var iaf slik på Våler ifjor da jeg var med å bedømte.
BreitBau Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 I år har jeg ikke bil å stille ut Kanskje jeg burde være kvalifisert for jury-duty da?
BreitBau Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Helgeb mener at det koster de prisene for kjøring MED utstilling..Og jo, det koster de.. Men bare utstilling er 300 for en dag, 500 for to elns Aah, misforsto litt jeg , tror ikke jeg stiller ut m3n, blir nok bare bane for min del . Skal du dit med BreitBauen i år også ell? hvis den ikker er solgt innen da Den er looong gone
Ad|oS Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Er det noe vits for "normale" biler å shine dem opp og stille ut, eller bør de være litt "ala' BreitBau". Min er jo ikke helt orginal lenger, så kan vel ikke stille i noen orginalklasse likevel hehe
BreitBau Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Spørs jo litt.. Om San Miguel, anders87 og den hvite og svarte pitstop solgte er vel kanskje sjansen liten
BreitBau Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Men det betyr ikke at alle skal shine bilene sine og være stolt over de slik de er.. Det positive med slik ting har blitt er at jeg får gått rundt og studert andre sine biler 10x bedre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå