avacado Skrevet August 22, 2009 Skrevet August 22, 2009 Hei. Holder på å skru ned bakstilling, alle bolter er demontert, men den henger på håndbrekken. hvordan skal jeg få løsnet håndbrekken?
julla Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 du har også den strammeren inni trommelen som ser ut som et tannhjul så du må stikke skrutrekker inn i hullet til hjulbolten for og justert ned
02 Touring Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 Hei. Holder på å skru ned bakstilling, alle bolter er demontert, men den henger på håndbrekken. hvordan skal jeg få løsnet håndbrekken? Du kan ta av ved handtaket og dra dem ut. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=30
joggis Skrevet Februar 15, 2011 Skrevet Februar 15, 2011 blir det ikke et problem med å få de på plass igjen da? holder på med den samme opperasjonen selv, lurer litt på hvordan jeg får den løs
ivarandre Skrevet Februar 16, 2011 Skrevet Februar 16, 2011 ta bort skivene bak og demonter håndbrekk skoene, og legg det en plass det ikke vill "rote" seg vekk sånn som du demonterte det, da får du løst håndbrekk vaieren.
kenna9k Skrevet September 15, 2011 Skrevet September 15, 2011 trenger hjelp til dette selv.. jeg får ikke ut den håndbrekks greia ved bremseskiva der.. må ha den ut for og skifte bærebru.. hva må jeg gjøre ? noen tips ?
joggis Skrevet September 15, 2011 Skrevet September 15, 2011 trenger hjelp til dette selv.. jeg får ikke ut den håndbrekks greia ved bremseskiva der.. må ha den ut for og skifte bærebru.. hva må jeg gjøre ? noen tips ? gjør som det står her i tråden. skru av bremseskiven, løsn de to fjærene som holder håndbrekkskoene sammen og fjern den splinten som står igjennom den mekanismen som vaieren går til. så er det bare til å dra ut vaieren, er ikke verre.
skisseper Skrevet September 19, 2011 Skrevet September 19, 2011 og dere har selvfølgelig løsnet brekket inne i bilen maksimalt? På e34 har jeg aldri hatt problemer med å operere i bakstillingen etter å ha løsnet brekket inne i bilen. skru begge mutterne langt ut og slipp ned brekket igjen så burde det gi mange cm klaring.
kenna9k Skrevet September 19, 2011 Skrevet September 19, 2011 jada, jeg fikk i allefall fiksa det jeg skulle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå