avacado Posted August 22, 2009 Share Posted August 22, 2009 Hei. Holder på å skru ned bakstilling, alle bolter er demontert, men den henger på håndbrekken. hvordan skal jeg få løsnet håndbrekken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
julla Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 kløpp håndbrekkskabelen Link to comment Share on other sites More sharing options...
julla Posted August 25, 2009 Share Posted August 25, 2009 du har også den strammeren inni trommelen som ser ut som et tannhjul så du må stikke skrutrekker inn i hullet til hjulbolten for og justert ned Link to comment Share on other sites More sharing options...
02 Touring Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 Hei. Holder på å skru ned bakstilling, alle bolter er demontert, men den henger på håndbrekken. hvordan skal jeg få løsnet håndbrekken? Du kan ta av ved handtaket og dra dem ut. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=30 Link to comment Share on other sites More sharing options...
joggis Posted February 15, 2011 Share Posted February 15, 2011 blir det ikke et problem med å få de på plass igjen da? holder på med den samme opperasjonen selv, lurer litt på hvordan jeg får den løs Link to comment Share on other sites More sharing options...
joggis Posted February 15, 2011 Share Posted February 15, 2011 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivarandre Posted February 16, 2011 Share Posted February 16, 2011 ta bort skivene bak og demonter håndbrekk skoene, og legg det en plass det ikke vill "rote" seg vekk sånn som du demonterte det, da får du løst håndbrekk vaieren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenna9k Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 trenger hjelp til dette selv.. jeg får ikke ut den håndbrekks greia ved bremseskiva der.. må ha den ut for og skifte bærebru.. hva må jeg gjøre ? noen tips ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
joggis Posted September 15, 2011 Share Posted September 15, 2011 trenger hjelp til dette selv.. jeg får ikke ut den håndbrekks greia ved bremseskiva der.. må ha den ut for og skifte bærebru.. hva må jeg gjøre ? noen tips ? gjør som det står her i tråden. skru av bremseskiven, løsn de to fjærene som holder håndbrekkskoene sammen og fjern den splinten som står igjennom den mekanismen som vaieren går til. så er det bare til å dra ut vaieren, er ikke verre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skisseper Posted September 19, 2011 Share Posted September 19, 2011 og dere har selvfølgelig løsnet brekket inne i bilen maksimalt? På e34 har jeg aldri hatt problemer med å operere i bakstillingen etter å ha løsnet brekket inne i bilen. skru begge mutterne langt ut og slipp ned brekket igjen så burde det gi mange cm klaring. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenna9k Posted September 19, 2011 Share Posted September 19, 2011 jada, jeg fikk i allefall fiksa det jeg skulle Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts