duemorty Skrevet August 22, 2009 Share Skrevet August 22, 2009 på min bmw så går kjøleviften fort rundt hele tiden noen som vet hva grunnen til dette er? mine andre kompiser som har bmw der går den rolig rundt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 viskose koblinga di er ferdig... få tak i en brukt kobling du så fiksa det seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Viskose kjøper man ny. De varer ikke evig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 neida, trenger ikkje ny...dei skal egentlig vare evig hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duemorty Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 Hva er viskosekobling? er den dyr? vanskeli og bytte? takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 hvordan funker ei viskose kobling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 viskokobling er den greia viftebladene er festet på. Når motoroen blir varm blir oljen også varm som blir tykk og ting begynner og gå rundt. den varer ikke evig. Men 2000kr for ny visko er MYE! jeg har kjøpt brukt viskokobling før.. som har var lenge! Solgt den videre og den varer enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Koster 719-1077 på Koed så er ikke så ille Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå