Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1:

Dme/dde.

06 Regelung abgasrückführung (regelabweichung)

01 mengenstellwerk verteiler-einspritzpumpe (regelabweichung)

2:

Instrument cluster.

83 BF Interner fehler instrumenten kombinations elektronik.

3:

Aircondition.

1 temperaturwählrad rechts

4:

Ews.

2 schlüssel 2 nicht erkannt.

5:

40 Thermische ol niveau sensor.

Kan dere hjelpe meg me disse??

Skrevet

Hei

Har disse ( 2-3 og 5 )på min egen 525 også, leste en plass att instrument cluster er en bug i carsoft, min er på engelsk og Aircondition feilen er oversatt til høyre teperatur velger hjul

Regner med att dette også er en bug da disse ikke har hjul til tempregulering men elektronisk

dessuten fungerer begge regulatorene på min som de skal.

Termisk oljesensor aner jeg ikke men har samme feilmelding ar bare ikke sjekket dette opp enda.

Ellers så bør du resette alle feil og sjekke etter en kjøretur om de kommer opp igjen

2:

Instrument cluster.

83 BF Interner fehler instrumenten kombinations elektronik.

3:

Aircondition.

1 temperaturwählrad rechts

5:

40 Thermische ol niveau sensor.

Skrevet

Fått oversatt alt te engelsk og slettet alt men får fremdeles feilmelding på motorstyringen.

Hva er

06 exhaust gas reciculation, control deviation?

01 Delivery controller control deviation?

Regner me at disse har en sammenheng me hverandre. Hva kan jeg gjøre for å friskemelde disse feilene?

Skrevet

Dette tror jeg er EGR ventilen, den kan nok flagge viss den er koblet fre slik som mange gjør

06 exhaust gas reciculation, control deviation?

Ingen der ute som vet dette med sikkerhet????

terje

Skrevet

Viss det er EGR ventilen som gir denne feilmeldingen så KAN den være frakoblet.

Dette er slett ingen ulempe egentlig da det eneste den gjør er og slippe litt eksos inn i innsug for og brenne denne en gang til.dette gjør noe med utslippene på bilen men ulempen er nedsotet innsug tilslutt.

Det er mulig att elektronikken reagerer på tilført luftmengde da denne vil øke når ikke noe retur eksos blir sluppet inn.

Selve EGR ventilen på denne sitter på innsuget mellom manifoil og rør fra Intercooler/turbo, den kan lett kobles fra ved og ta av den tynne vakumslangen som går inn eller koblet fra magnetventil til samme slange.

Men tar en av slangen må den plugges.

Det kan og være att elektronikk merker viss en kobler fra magnetventil direkte.

Mangen biler som går med dette frakoblet

Terje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...