Alsmarken Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Hei. Jeg har en 524TD som lekker olje, men jeg kan ikke se hvor på motoren den lekker. Er det noen plasser som er vanlig med disse motorene? For hele motor rommet er fult i olje. Har ikke peiling på hvor de kan komme fra, det kan kanskje se ut som det er i fra servopumpa, men det er de fult med olje :/ Setter stor pris på respons Mvh Ole Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 ta en motorvask og se etter en tur, men det kan være servopumpen men da hadde du set at det minket i beholderen, bunnpannepakningen pleier å bli dårlig på de gamle diesler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghostrider Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Har samme type, og det var lekkasje ved egr ventilen, festa alle skruvene skikkelig og rengjorde pakninga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alsmarken Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 Hvor er egr ventilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alsmarken Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 Trenger rask svar Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alsmarken Skrevet August 24, 2009 Forfatter Share Skrevet August 24, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alsmarken Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alsmarken Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 BUMPER i dag og jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alsmarken Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alsmarken Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 Har nå funnet ut at de lekker ifra toppakning i front. Kan det være aktuelt å etter stramme boltene eller MÅ jeg bytte toppakninga? Samt reg.reima er inn smurt i olje, så jeg må vell også bytte den? takker for raske svar, det haster virkelig nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå