Alsmarken Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Hei. Jeg har en 524TD som lekker olje, men jeg kan ikke se hvor på motoren den lekker. Er det noen plasser som er vanlig med disse motorene? For hele motor rommet er fult i olje. Har ikke peiling på hvor de kan komme fra, det kan kanskje se ut som det er i fra servopumpa, men det er de fult med olje :/ Setter stor pris på respons Mvh Ole Christian Link to comment Share on other sites More sharing options...
kbteknik Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 ta en motorvask og se etter en tur, men det kan være servopumpen men da hadde du set at det minket i beholderen, bunnpannepakningen pleier å bli dårlig på de gamle diesler Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghostrider Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Har samme type, og det var lekkasje ved egr ventilen, festa alle skruvene skikkelig og rengjorde pakninga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alsmarken Posted August 24, 2009 Author Share Posted August 24, 2009 Hvor er egr ventilen da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alsmarken Posted August 24, 2009 Author Share Posted August 24, 2009 Trenger rask svar Takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alsmarken Posted August 24, 2009 Author Share Posted August 24, 2009 bump Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alsmarken Posted August 28, 2009 Author Share Posted August 28, 2009 BUMP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alsmarken Posted August 31, 2009 Author Share Posted August 31, 2009 BUMPER i dag og jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alsmarken Posted August 31, 2009 Author Share Posted August 31, 2009 BUMP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alsmarken Posted September 1, 2009 Author Share Posted September 1, 2009 Har nå funnet ut at de lekker ifra toppakning i front. Kan det være aktuelt å etter stramme boltene eller MÅ jeg bytte toppakninga? Samt reg.reima er inn smurt i olje, så jeg må vell også bytte den? takker for raske svar, det haster virkelig nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts