andreee Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 Ser etter en lekebil til rundt maks 50 lapper. Kan strekke meg gjerne litt lenger om det er noe bra! Stand på bil er egentligt ikke så nøye, Bare motor/teknisk fungerer bra. Biler som feks: e30 med s50 e30 325 turbo e36 med turbo e36 med s50 Kan godt være noe prosjekt som gjenstår litt arbeid. Pm om du har noe. skal IKKE ha noe JALLA greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 Evt har jeg en 05 mod 1.9tdi Transporter som har ny reg reim gått 93 000 , Hvite fangere , Som jeg kan bytte likt med evt mellomlegg fra deres side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Emblem87 Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 du har pm andreee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet August 23, 2009 Share Skrevet August 23, 2009 vilsje ha e34 da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet August 23, 2009 Forfatter Share Skrevet August 23, 2009 Vil ikke ha noe stor slede med 192 hk. Giljen , tvilsomt .. må ha noge lide å lett siden jeg er det selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå