mrmpower Skrevet August 23, 2009 Skrevet August 23, 2009 er det noensom har hørt på denne? har den gått langt? er en kompiss som vurderer denne, men er usikker på hvor langt den har gått http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null tenkte kansje noen som har ringt på denne før
babjorn Skrevet August 23, 2009 Skrevet August 23, 2009 Er vel en her inne som selger hvis jeg ikke tar helt feil,er jo bare å ringe selger å høre..
BMW-Coupe Skrevet August 23, 2009 Skrevet August 23, 2009 Han kaller seg "patricko" her på forumet vis jeg ikke husker helt feil. Tror det ligger en annone her på bimmers også, kanskje det står der. Forresten : Du som kjører den M3'n me "M power" bak i vinduet?
mrmpower Skrevet August 23, 2009 Forfatter Skrevet August 23, 2009 Er vel en her inne som selger hvis jeg ikke tar helt feil,er jo bare å ringe selger å høre.. vet hvem det er, men han er ute på sjøen
mrmpower Skrevet August 23, 2009 Forfatter Skrevet August 23, 2009 Han kaller seg "patricko" her på forumet vis jeg ikke husker helt feil.Tror det ligger en annone her på bimmers også, kanskje det står der. Forresten : Du som kjører den M3'n me "M power" bak i vinduet? det stemmer, det er meg ja:)
BMW-Coupe Skrevet August 23, 2009 Skrevet August 23, 2009 det stemmer, det er meg ja:) Hehe, da ser jeg deg daglig Fin bil
mrmpower Skrevet August 24, 2009 Forfatter Skrevet August 24, 2009 det stemmer, det er meg ja:) Hehe, da ser jeg deg daglig Fin bil kjører til molde hver dag på jobb vettu må bare blinke å hilse neste gang du møter meg da
BMW-Coupe Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 Er som oftes utti Elnesvågen, eller når jeg er på vei til Farstad jeg møter deg Kvinnfolke bor der serru
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå