mrmpower Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 er det noensom har hørt på denne? har den gått langt? er en kompiss som vurderer denne, men er usikker på hvor langt den har gått http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null tenkte kansje noen som har ringt på denne før Link to comment Share on other sites More sharing options...
babjorn Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Er vel en her inne som selger hvis jeg ikke tar helt feil,er jo bare å ringe selger å høre.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW-Coupe Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 Han kaller seg "patricko" her på forumet vis jeg ikke husker helt feil. Tror det ligger en annone her på bimmers også, kanskje det står der. Forresten : Du som kjører den M3'n me "M power" bak i vinduet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrmpower Posted August 23, 2009 Author Share Posted August 23, 2009 Er vel en her inne som selger hvis jeg ikke tar helt feil,er jo bare å ringe selger å høre.. vet hvem det er, men han er ute på sjøen Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrmpower Posted August 23, 2009 Author Share Posted August 23, 2009 Han kaller seg "patricko" her på forumet vis jeg ikke husker helt feil.Tror det ligger en annone her på bimmers også, kanskje det står der. Forresten : Du som kjører den M3'n me "M power" bak i vinduet? det stemmer, det er meg ja:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW-Coupe Posted August 23, 2009 Share Posted August 23, 2009 det stemmer, det er meg ja:) Hehe, da ser jeg deg daglig Fin bil Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrmpower Posted August 24, 2009 Author Share Posted August 24, 2009 det stemmer, det er meg ja:) Hehe, da ser jeg deg daglig Fin bil kjører til molde hver dag på jobb vettu må bare blinke å hilse neste gang du møter meg da Link to comment Share on other sites More sharing options...
BMW-Coupe Posted August 24, 2009 Share Posted August 24, 2009 Er som oftes utti Elnesvågen, eller når jeg er på vei til Farstad jeg møter deg Kvinnfolke bor der serru Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts