Gå til innhold

S38B36 - Motor går feil / stopper


LarsiPan
 Share

Anbefalte innlegg

Det er nesten godt gjort å skjønne ut fra den tegninga, er en grunn til at jeg ikke er teknisk tegner eller grafisk designer :)

Mye av samme oppførselen som bilen til Rune hadde før han gjorde rein luftmassemåleren bare at denne virker enda værre. Vask den metallbiten inni føleren og tørk av veivaskelsensoren. Det er lettvindt og gratis hvertfall. Om det ikke hjelper prøv å få lånt en annen luftmassemåler.

Lykke til!:)

Når du snakker om e28 med s38 så burde det neste være et krav å legge ved et bilde også! Hint hint :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. joda, skal prøve å få fikse bilder ;)

Kammeraten min som eier bilen er på reisejobb, men etter jeg har fortalt han det dere har skrevet her, er han ivrig på å hjem.. kommer neste onsdag trur jeg.

Blir feilsøking ja!!

Han nevte foresten at den veivakselsensoren muligens var slitt eller noe, så han skulle bestille ny om vi ikke får fiksa det med hastighetssignalet :)

Takk for hjelpa boyz :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har nok ikke noe å tilføye her Larsipan.

Virker som gutta her har bidratt litt, har som sagt ikke erfaring med s38 bare m30 og E28 nettet da. Men venter på S38 bok og blir endel blaing i den når denne dukker opp. Så dukker det opp noe da, skriker jeg ut .. høyt! :-)

Er en grunn til at jeg kjører datasprut.

Men var jeg deg, hadde jeg rullet denne bort til noen og fått kjørt en diagnose på den før jeg hadde rørt noe annet. Også hadde jeg lagd opp den temp føler ledningen, iallefall er denne viktig på datasprutet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...