Gå til innhold

'97 E36 318i *Solgt... :(


Rabies
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 505
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

synes felgene forsvinner så mye vekk når bilen også er svart,når du i tillegg skal på 19 toms som egentlig bare er showoff på e36 å ødelegge det meste av kjørekomfort.

men men,godt ikke alle har lik smak :)

du må hvertfall ha lykke til med å få det subbefritt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her :) Gå ned en tomme så blir du fornøyd både med utseende og kjørekomfort 8) Testet selv 19" på min og fant fort ut at det var for stor felg/for lite gummi 8) Har 18" nå med bra dekk og foringer i orden, sporer ikke i det hele tatt. En drøm å kjøre på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akkurat... det som er mitt poeng... mange mener store felger gjør bilen, men man må ha noe annet også ;-) feks m-tech... men du får jo kjøpe og selge et par sett felger, så kan du kjøpe deg m-tech ^^

Ikke vær for streng med ham da "///Mysild" :-) LOL.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, han er bare sur fordi jeg får større felger enn han :P

Og m-tech blir ikke aktuellt på denne bilen uansett, bortsett fra sideskjørt og lister da ;)

Schnitzerleppa er fortsatt planen, sammen med spoiler og bakrutesenker.

Speil får bli vurdert etterhvert, siden de er så hinsides dyre.

Og det er absolutt ikke umulig at det blir noen schnitzerfelger også med tiden, men nå fikk jeg en GOD pris på felger som jeg har likt fra første gang jeg så dem, så da blir det disse nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... kim vet hva jeg mener ang ting :-P hehe... så ikke noe fare for at han tar seg nær av det ^^ hehe

joa, men da må du få på leppa og slikt før felgene 8) hehe

dessuten liker jeg ikke sorte felger på sort bil, men det har jeg vel presisert før ^^ :lol:

nå kommer sikkert noen og sier at hvite faenke ser ut det heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist faen tar jeg meg nær av det. Sitter her og griner :(

Nja, er jo mulig jeg får på leppa i hvertfall først. Felgene skal jo ikke på før til våren.

Og HELT sorte felger er jeg ikke noen fan av selv, men med kanten som bryter det sorte litt syntes jeg det er fett.

Hvite var jeg skeptisk til frem til jeg så det live. Da var det egentlig ganske kult ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorte felger er ikke helt favoritten her heller, MEN Zito Titan syntes jeg er superkule!!

Og... jeg syntes ikke du trenger M-tech! Jeg har fått mer og mer sansen for biler som ikke er gjort noe med utover senk(les mye senk) og kule felger!

Så kan du jo si at m-tech er jo orginalt det også, men er egentlig mer spesielt med kul bil uten m-tech.

Går f.eks an å ha den dønn orginal men med m-tech lister(som er mye finere enn de orginale)

Så må du ha oransje blinkere :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m-lister skal jeg ha, og jeg syntes at m3-sedan skjørtene er så diskrete at de også kan brukes på en bil som skal være "non-m".

Også får vi jo se hvor mye senk jeg kan ha med de nye felgene på da :?

Oransje/mørke blinkere sliter jeg fortsatt med. Vanskelig å bestemme seg. Tenkte mørke ville fullført looken lit sammen med felgene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...