///Mysild Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Ja, den understyringa på E36 kan være irriterende Må få gjort noe med det der... Hehe, "Fvn.no skriver at politiet fikk inn flere bekymringsmeldinger om to sorte bmw'er av eldre årgang som kjørte i høy hastighet på langenesveien. Beredskapstroppen rykket ut bevæpnet med maskinpistoler og utstyrt med skuddsikre vester da bmw-sjåfører under fylte 30 år nesten utelukkende er veldig farlige kriminelle personer " Men kunne vært morsomt å testa en kveld... Bare å si ifra når du får de av, så kommer jeg og henter jepp lett sak å hive de av egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 14, 2009 Forfatter Share Skrevet September 14, 2009 Ja, er jo fort gjort å hive av B8 bak, men hvordan det er å montere D2 bak vet ikke jeg noe om... Mye jobb eller er det som alle andre justerbare kit bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 14, 2009 Share Skrevet September 14, 2009 jepp... fort gjort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 Kom nettopp hjem etter å ha montert b8 bak, og nå er jeg helt frelst Bilstein kommer til å bli standardutstyr på alle mine biler fremover Tok langenesveien hjem siden satans veivesen stod ved fidjane, og det var.... vel, interessant... Rettstrekker og veier uten svinger kommer til å være kjedelig fra nå av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 godt du er fornøyd... du skulle prøvd en tur med D2 hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 Hehe, henger sikkert som faen det også Vi får ta en test på langenes begge to vettu, så ser vi om jeg klarer å holde følge med den slitne M43'en min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 hehe... det gjør du nok jeg er ikke så kjent på de veiene, og om jeg ikke husker feil er det mange dype groper der hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 18, 2009 Forfatter Share Skrevet September 18, 2009 Masse fine "hopp" og et par hull i veien som er litt brutale, men det er bare å kjøre fort nok, så merker du dem nesten ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 18, 2009 Share Skrevet September 18, 2009 hahaaah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 22, 2009 Forfatter Share Skrevet September 22, 2009 Var ute å testa b8 litt i dag, med improvisert dashcam-løsning Dårlig bildekvalitet og rolig tempo men poster link allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Det var jo en del snakk tidligere i tråden om at bilen ville bli høyere med B8, men jeg syntes stuket ble helt perfekt jeg... Tok et dårlig mobilbilde for å vise. Noe med bedre oppløsning får dere ikke se nå siden bilen er så skitten og skabbete Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 Det ser veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 look`n goood! ^^ hva skjer med felger? greit å bytte litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Hehe, skal skrelle av dekkene på contourene og ha dem som prosjekt i vinter tenkte jeg. Så da blir det å hive dekkene på E46 felgene, men først måtte jeg sjekke om det gikk uten subbing mtp annen bredde og ET på felgene Gikk med hårfin margin bak Edit: Og når jeg fikk se hvordan E46 felgene satt i hjulbuene fant jeg plutselig ut at jeg trenger spacere til contour'ene også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 29, 2009 Share Skrevet September 29, 2009 hehe ^^ prosjekt... blir de hvite... haha ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå