Gå til innhold

'97 E36 318i *Solgt... :(

Rabies
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, den understyringa på E36 kan være irriterende :P Må få gjort noe med det der...

Hehe, "Fvn.no skriver at politiet fikk inn flere bekymringsmeldinger om to sorte bmw'er av eldre årgang som kjørte i høy hastighet på langenesveien.

Beredskapstroppen rykket ut bevæpnet med maskinpistoler og utstyrt med skuddsikre vester da bmw-sjåfører under fylte 30 år nesten utelukkende er veldig farlige kriminelle personer :P " Men kunne vært morsomt å testa en kveld...

Bare å si ifra når du får de av, så kommer jeg og henter ;)

:lol:

jepp ;-) lett sak å hive de av egentlig ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 505
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kom nettopp hjem etter å ha montert b8 bak, og nå er jeg helt frelst :D

Bilstein kommer til å bli standardutstyr på alle mine biler fremover ;)

Tok langenesveien hjem siden satans veivesen stod ved fidjane, og det var.... vel, interessant...

Rettstrekker og veier uten svinger kommer til å være kjedelig fra nå av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo en del snakk tidligere i tråden om at bilen ville bli høyere med B8, men jeg syntes stuket ble helt perfekt jeg...

Tok et dårlig mobilbilde for å vise.

Noe med bedre oppløsning får dere ikke se nå siden bilen er så skitten og skabbete :oops:

8stz5m2vgyvzitpdy7pl.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skal skrelle av dekkene på contourene og ha dem som prosjekt i vinter tenkte jeg. Så da blir det å hive dekkene på E46 felgene, men først måtte jeg sjekke om det gikk uten subbing mtp annen bredde og ET på felgene ;)

Gikk med hårfin margin bak :P

Edit: Og når jeg fikk se hvordan E46 felgene satt i hjulbuene fant jeg plutselig ut at jeg trenger spacere til contour'ene også... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...