Rabies Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Hehe, sånn å forstå ja... Har jo som sagt blinkerne liggende da, så er jo verdt et forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 I dag har jeg vært avgårde å holdt av et sett Zito Titan felger (svarte med polert kant) i dim 8,5- og 9,5x19 et35 Så jeg har en stygg mistanke om at det blir valsing til våren. Edit: slike, for de som skulle bli nysgjerrige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 kjøpt av ullsokk?, gromme felger det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Nei, hans er 18", disse er 19 Kjøpes nye i butikk disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 sort bil og sorte felger................................................................................................................? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 sort bil og sorte felger................................................................................................................? http://images.bimmers.no/files/erdpixw69a6npsf5a33n.jpg Need i say more? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 yes u do... jeg liker det ikke... hehe... men 19 da? blir ikke litt vel stort da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 I såfall selger jeg dem til noen med E46 eller noe. Til den prisen jeg får dem for så tjener jeg på det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 jeg digger de felga der, tror det blir gromt jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Ja, tror det blir bra jeg og. Bare håper jeg slipper å valse så VELDIG mye. Men litt må nok til uansett da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 ja, med 9,5 må det nok litt valsing til, du får bare si fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 Sort bil med sorte felger er ikke pent.. og 19 på e36 er for stort! Det er MIN mening.. Du liker det jo tydeligvis, så why not Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet November 9, 2009 Share Skrevet November 9, 2009 syntes heller du skulle spart de penga og godt for acs felger etterhvert... ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 ja, med 9,5 må det nok litt valsing til, du får bare si fra Hehe, will do Mye tar du pr skjerm forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 9, 2009 Forfatter Share Skrevet November 9, 2009 Sort bil med sorte felger er ikke pent.. og 19 på e36 er for stort!Det er MIN mening.. Du liker det jo tydeligvis, så why not Smak og behag vettu... 19" er jo stort på E36, men har sett det funke, og mørke felger ser gjerne litt mindre ut en lyse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå