Gå til innhold

'97 E36 318i *Solgt... :(

Rabies
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 505
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I dag har jeg montert nye baklykter med originalsota blink og ryggelys :)

Bilder kommer når bilen får tatt av seg den skittengråe kjeledressen den har kledd seg i :?

Ble det bra med nye lysene? Jeg skulle foresten sette i et makant 3 eiket ratt som du har i min bil da jeg fikk et slikt strøkent ratt av en kompis. men det passa ikke med kontakten til airbagen :( det var surt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg har en kontakt liggende som passer. I såfall kan jeg sende den til deg.

Kommer fra min gamle 94 mod 316-

problemet var vel at den kontakten i bilen ikke passet til kontakten på slik ratt som du har. er det en slik overgang du har evt eller? :)

har solgt rattet nå,men er jo ikke noe problem å skaffe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, da fant jeg ut at ulyden i motoren min kom av at den som har byttet vannpumpe ikke har strammet boltene til reimhjulet nok.

Og jeg knakk en bolt når jeg skulle trekke dem litt til (gamle bolter tydeligvis)

Så nå blir det å gå til innkjøp av gjengeverktøy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bytta til orange blink?

Stilig bildet forresten :)

Har sota foran nå, men vurderer å kjøre orange front og side, og de jeg kjøpte av deg bak ;)

Broren til kjærringa som har tatt bildet. Fotonerd...

Splff: Blir sikkert nye skilt etterhvert, men er ikke førsteprioritet for å si det sånn. Andre ting som kommer før... Valsing f.eks :P

Har ikke fått sett mer på den skruen enda. Reimhjulet sitter bedre nå enn før jeg strammet de andre 3, og harvært mye annet å drive med.

Men nå er jeg sykemeldt i 2 uker, så skal se på det snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...