///Mysild Skrevet November 17, 2009 Share Skrevet November 17, 2009 holder mer enn nok med tech wax... er jo filler i den hehe... men gjerne kjør på flere lag over flere dager... så blir det enda bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 17, 2009 Forfatter Share Skrevet November 17, 2009 Da er det jo bare å komme i gang da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 I dag har jeg montert nye baklykter med originalsota blink og ryggelys Bilder kommer når bilen får tatt av seg den skittengråe kjeledressen den har kledd seg i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 I dag har jeg montert nye baklykter med originalsota blink og ryggelys Bilder kommer når bilen får tatt av seg den skittengråe kjeledressen den har kledd seg i Ble det bra med nye lysene? Jeg skulle foresten sette i et makant 3 eiket ratt som du har i min bil da jeg fikk et slikt strøkent ratt av en kompis. men det passa ikke med kontakten til airbagen det var surt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Mulig jeg har en kontakt liggende som passer. I såfall kan jeg sende den til deg. Kommer fra min gamle 94 mod 316- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet November 22, 2009 Share Skrevet November 22, 2009 Mulig jeg har en kontakt liggende som passer. I såfall kan jeg sende den til deg. Kommer fra min gamle 94 mod 316- problemet var vel at den kontakten i bilen ikke passet til kontakten på slik ratt som du har. er det en slik overgang du har evt eller? har solgt rattet nå,men er jo ikke noe problem å skaffe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 22, 2009 Forfatter Share Skrevet November 22, 2009 Nei. Er ikke overgang, men du kan bruke kontakt fra det rattet du har og flytte den over på det nye rattet. Så skal det passe Og en slikk kontakt er det jeg har liggende fra det gamle rattet mitt som brant opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 Jaja, da fant jeg ut at ulyden i motoren min kom av at den som har byttet vannpumpe ikke har strammet boltene til reimhjulet nok. Og jeg knakk en bolt når jeg skulle trekke dem litt til (gamle bolter tydeligvis) Så nå blir det å gå til innkjøp av gjengeverktøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet November 30, 2009 Share Skrevet November 30, 2009 knakk bolten langt inn? du har kansje ikke hatt av vannpumpa for og sjekke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet November 30, 2009 Forfatter Share Skrevet November 30, 2009 Den knakk bare 2-3mm inne, så skal nok få den ut. Må bare forske litt på hvor mye som må demonteres for å gi plass til å få ut pumpa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 Har du bytta til orange blink? Stilig bildet forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 på tide og få seg nye skilter også fått kikka noe mere på skruen som knakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Desember 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2009 Har du bytta til orange blink?Stilig bildet forresten Har sota foran nå, men vurderer å kjøre orange front og side, og de jeg kjøpte av deg bak Broren til kjærringa som har tatt bildet. Fotonerd... Splff: Blir sikkert nye skilt etterhvert, men er ikke førsteprioritet for å si det sånn. Andre ting som kommer før... Valsing f.eks Har ikke fått sett mer på den skruen enda. Reimhjulet sitter bedre nå enn før jeg strammet de andre 3, og harvært mye annet å drive med. Men nå er jeg sykemeldt i 2 uker, så skal se på det snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Desember 2, 2009 Share Skrevet Desember 2, 2009 er du innover en dag, så kan jeg få sett på hjulbuene da? er arbeidsledig jeg, så har masser av tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå