Ad|oS Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Er ikke alltid like dum som alle skal ha det til hehe Vask må til, hele året, selv om det er kaldt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 Det var da enda godt, haha... Vask må til, men det er ikke noe særlig når alt av dører og låser fryser, noe det gjerne gjør når det er så kaldt som det har vært i det siste Tenkte å ha en liten kose med bilen dag i morgen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Om du bare husker å tørke bilen etter vask, samt gummistift på dører er det ikke noe stress. Har gått bra med alle bilene jeg har vaska hvertfall. Bare unnskyldninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2010 Viktig å ha mange unnskyldinger på lur I dag har jeg vært på tema og bytta 2 av AE-ringene mine. Samtidig tok jeg å flyttet de som funket ut på utsiden av linseglassene, og det så betraktelig bedre ut. Skal prøve å få på plass de 2 nye i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2010 Da var BBS felgene i hus. Må bare få tak i litt diverse guffe og verktøy nå så jeg kan begynne å sette dem i stand til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 14, 2010 Share Skrevet Februar 14, 2010 Bare husk å lakke de med klarlakk etterpå da..ellers blir de stygge med engang igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2010 Det skal selvfølgelig gjøres. Skal høre med en lakkerer jeg kjenner om pris på å lakke opp senterene også... Er visst en svakhet at lakken flasser på disse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Satte opp felgene ved siden av den nedsnødde bilen min for å få et inntrykk av hvordan det vil ble seende ut. Og jeg tror dette blir JÆVLIG fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Oi, det ble enda finere enn eg hadde sett for meg! Men hva gjør all den snøen der?! Blir ingen hyttetur på meg før den er borte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2010 Ble veldig fornøyd selv, og tipper det blir enda bedre med polert kant, og senter/skruer i gull + 40-profil og dekkstrekk Snøen? Den ligger stort sett bare her til irritasjon for alt og alle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Februar 20, 2010 Share Skrevet Februar 20, 2010 Blir bra med disse felgene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2010 Satser på det ja. I hvertfall når de har fått litt kjærlighet og omtanke Noen som vet om duxola spiser maskeringsteip? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2010 Siden jeg ikke kom så langt med felgene i går tok jeg likegodt å flyttet AE ringene ut på utsiden av linseglassene. Måtte bytte 2 ringer uansett så flyttet alt ut mens jeg var i gang. Ja, bilen er møkkete og frossen... (I know ) Må vist få montert xenon i sprederne også ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 Blir absolutt ikke feil med de felgene mann! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond e30 cab Skrevet Februar 24, 2010 Share Skrevet Februar 24, 2010 De felgene passet jo som hånd i hanske på den bilen din. Nå er det bare til å gede seg til juli-august når snøen er smeltet hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå