Rabies Skrevet April 1, 2010 Forfatter Share Skrevet April 1, 2010 Haha, bare smøre den inn med megs trim detailer og kjøre rundt sånn mener du? Eeeee..... Trokke det du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Nå er supersprint eksosen klar for montering, så den kommer nok på i morra. Skal samtidig av med bakfangeren og se om ikke jeg kan få av det helv***s hengerfestet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 m-front, det hadde jeg ikke trodd, hva skjedde med plana? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Var vel litt impulskjøp egentlig Men finnes jo acs leppe til m-fanger og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 7, 2010 Share Skrevet April 7, 2010 når skal sommer felga på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 7, 2010 Forfatter Share Skrevet April 7, 2010 Før treffet 25/04 i hvertfall. Vil helst få pusset litt på dem først, men har mye annet som skal gjøres også, og treffet nærmer seg med storskritt vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 8, 2010 Forfatter Share Skrevet April 8, 2010 Ikke min dag i dag. Begynte å plukke av bakpotta, men festene var døde og boltene knakk tvert, mutterene på flensen var ihjælruste og ble runde, 1 mutter til bakfangeren var dratt over på gjengene, og mutterkløyveren var 1 mm for liten Måtte kappe bakpotta med vinkelsliperen for at den ikke bar skulle henge og slenge, og har fortsatt ikke fått av bakfangeren. Så nå kjører jeg rundt uten bakpotte og naboene er gale på meg Får prøve å mekke noen nye oppheng i morra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 8, 2010 Share Skrevet April 8, 2010 En av de dagene, ja? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 du kan jo bare gå inn i bagasjerommet og skru ned hovedfestene til eksosen da er somregel det jeg gjør... hehe... rettelse på Sladjan, jeg har nå 215/40 dekk og har senket enda mer ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 9, 2010 Share Skrevet April 9, 2010 og HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!! til at kim har kjøpt M3 fanger ^^ jeg ler!!!! hihihihhi =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 9, 2010 Forfatter Share Skrevet April 9, 2010 En av de dagene, ja? Japp Men bedre dag i dag. Har fått tak i nye bolter og muttere + emne til å lage nye bakre oppheng. Fikk også av bakfangeren og fant ut at å fjerne hengerfestet blir en smal sak \:D/ Men nå er det sen middag, så ØL... ///Mysild: Joa, men jeg kan jo ikke ødelegge imaget mitt ved å tenke lengre enn nesa rekker. Og det er da ingen M3 fron det der. Det er jo bare en plastfanger til E36 i m-tech design <=Kverulere litt for å ikke virke som jeg endrer planer 3 ganger i uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 11, 2010 Forfatter Share Skrevet April 11, 2010 Plutselig skjedde det noe med hekken her. Noe kom og noe gikk Må ha ny list på bakfangeren da, men den som står der for holde intil videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 12, 2010 Share Skrevet April 12, 2010 Se her ja, det var noe annet enn det gamle sugerøret! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 12, 2010 Forfatter Share Skrevet April 12, 2010 hehe, ja gjorde seg med nye utblås Må ta noe varmelakk og male litt da. Selve potta er blå, men jeg bare monterte, for jeg trodde ikke det ville bli så synlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 13, 2010 Forfatter Share Skrevet April 13, 2010 Nå blir ikke BBS felgene pusset opp denne sesongen. Tiden strekker ikke til og jeg har ikke andre plasser å lagre dem enn i garasjen til svigers eller på bilen, og garasjeplassen trenger jeg for å lakke, så jeg heiv de på i kveld. Er jo en del irr på kantene på 2 av de, men SATAN for et stuk i forhold til 6,5x15 skabbefelgene Også fikk jeg montert ACS pedalene også. Jeg får ta bilder i morra for nå er det for mørkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå