Rabies Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 Jada, merket er ikke bra men det er bedre en det nedslitte originalemblemet som stod på (stort sett bare krom igjen) og skal byttes. (så bedre ut på bilde enn irl ) Lakk er bestillt, men de hadde ikke tid til å blande i dag så jeg skal hente i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Dette så veldig bra ut Rabies! Kommer du på treffet med denne eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 Takk takk Kommer Selvfølgelig med gobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet April 20, 2010 Share Skrevet April 20, 2010 Veldig fin bil, mister! Felgene er spått ånn!(på godt norsk) God idè med å bruke lumber som location for photoshoots! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 20, 2010 Forfatter Share Skrevet April 20, 2010 Thænx Lumber er fin plass å knipse det. Litt skjærgård og litt industri... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 lumber ja... takk for tipset hihihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Hvor er lumber?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 industriområdet i vågsbygda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 lumber ja... takk for tipset hihihi Hehe, skal du knabbe locations av meg nå eller? Bare vær grei du ellers sier jeg ikke hvor veggen med graffitien er hen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 ble jo knall med dissa BBS felga i grunn, men hva skjedde med 19" felga? har ikke vært så mye på bimmers siden jeg ble pappa, så har ikke fått lest gjennom hele tråden igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 21, 2010 Forfatter Share Skrevet April 21, 2010 Godt å høre at folk liker de nye skoa da Fant ut at med nye 19" dekk og valsing så ville ikke lommeboka være med på leken så da fikk jeg byttet til meg disse med dekk + et lite mellomlegg. Og jeg har plutselig oppdaget hvor godt 17" skrudde bbs egentlig tar seg ut på bilen så jeg angrer ikke det minste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet April 21, 2010 Share Skrevet April 21, 2010 Er vel også litt mer behagelig å kjøre med kontra 19", etter min mening, vel å merke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 lumber ja... takk for tipset hihihi Hehe, skal du knabbe locations av meg nå eller? Bare vær grei du ellers sier jeg ikke hvor veggen med graffitien er hen har funnet meg min egen vegg jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 22, 2010 Forfatter Share Skrevet April 22, 2010 Men min er tøffere enn din så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 22, 2010 Share Skrevet April 22, 2010 uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå