bmwkizn Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 har blitt skikkelig pen den bilen din. Blir morro å se når du har fått på litt lakk på fangere etc. Jeg har også lyst på E36 igjen, liker de knall godt. Den vingen kledde bilen godt. men det gjorde F,,, meg baklyktene også. tror du må ha skaffet de av en skikkelig kul fyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 Takker og bukker. Må nok få lakket litt snart ja. Blir jo lettere nå som jeg kan jage motorsykkelen til svigers ut av garasjen De lyktene ja. Kjøpte de av en skikkelig kul erketrønder med verdens råeste bart og matchende skinnvest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Takker og bukker. Må nok få lakket litt snart ja. Blir jo lettere nå som jeg kan jage motorsykkelen til svigers ut av garasjen De lyktene ja. Kjøpte de av en skikkelig kul erketrønder med verdens råeste bart og matchende skinnvest Ja det er jo nesten mission impossible å trille sykkeln til svigers utav garasjen for et par timers jobb Erketrønder med matchende bart og skinnvest faktisk Første gangen jeg har hørt Ikke no bart å skinnvest her i gården nei KUN en gang i året når vi trønderne samles for å innpregnere vestene, pusse mokasinene og drikke karsk det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 Er ikke så populært å sette sykkelen ute over lengre tid nei Viktig med godt impregnert vest. Blir ikke så vått og kaldt når det begynner å regne på DDE konsert da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Er ikke så populært å sette sykkelen ute over lengre tid nei Viktig med godt impregnert vest. Blir ikke så vått og kaldt når det begynner å regne på DDE konsert da vettu Off. Jeg skal LOVE deg at ingen i landet her hater DDE og Bjarne Brøndbo mere enn meg. makan til drittmusikk med en vokalist som høres ut som en skadeskutt geit skal du lete lenge etter Tragisk musikk. Men ja. en impregnert vest er viktig Men nok O.T. hva er planene videre for bilen nå da? etter lakk mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2010 Hehe, stereotypene brukes for hva de er verdt Planer videre? tja, har lyst på bakrutesenker og "m3" diffusor i bakfangeren i hvertfall (skulle helst hatt schnitzer sin i carbon men tror ikke kontoen samarbeider der). Også er jeg sugen på schnitzer speil, m3 sedan sideskjørt, m-lister og muligens gt splittere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 Høres ut som fine planer Skal bli spennende å følge med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 aldri hatt så ny bil og har hatt godt over 40 biler. gamle skilter var noe jeg foretrakk når jeg hadde Kadett Cer. når vi snakker om e36 er det bare noe som hever utseende på bilen noen hakk framfor et gammalt slitt skilt. og du som har så pen bil burde ikke ha skilter som trekker ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 2, 2010 Share Skrevet Mai 2, 2010 når vi snakker om e36 er det bare noe som hever utseende på bilen noen hakk framfor et gammalt slitt skilt. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2010 aldri hatt så ny bil og har hatt godt over 40 biler. gamle skilter var noe jeg foretrakk når jeg hadde Kadett Cer. når vi snakker om e36 er det bare noe som hever utseende på bilen noen hakk framfor et gammalt slitt skilt. og du som har så pen bil burde ikke ha skilter som trekker ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Mai 5, 2010 Share Skrevet Mai 5, 2010 når vi snakker om e36 er det bare noe som hever utseende på bilen noen hakk framfor et gammalt slitt skilt. +1 +2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2010 I dag fikk bilen seg en blåveis... En veteran peugeot rygget i fronten min og knuste høyre frontlykt og blinklys Merkelig nok ble det ingen skade ellers på bilen da så det var hell i uhell i hvertfall. Og ingen krangling om skyld heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Godt det ikke var verre i alle fall! Men fy så irriterende slikt er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2010 Ja, ikke sant... Gammal drittpeugeot med manuell choke er noe dritt Men ganske utrolig at skaden ikke ble værre når man ser hvor knust lykta ble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 helt utrolig hvor flaks dere har hatt her! kunne fort gått med panser, forskjerm osv.. kunne blitt myyye dyrere! og den frontlykta var det vel på tide å bytte uansett ser det ut som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå