in2you Skrevet Juli 13, 2010 Share Skrevet Juli 13, 2010 Btw, har et sett med lykter til deg om du vil ha? Er projektorglass, god stand. Skal til kr.sand på torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2010 Da har man montert de nye lyktene in2you var så hyggelig å donere etter den lile smellen min. Ble en helt annen bil, men nå fungerer jo selvfølgelig ikke bildeopplasteren Bilder kommer når den er oppe og går igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Kjipt når sånt skjer.. Men, da fikk du en unnskyldning til å koste på bilen litt mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 Hehe, ja den stakkars bilen hadde ikke vondt av nye lykter Nye lykter: Lite stemningsbilde ved go'veggen : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Ser veldig bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Ulakkert front? Tøff bil med kule felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Se der ja! satt som et skudd di lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langdal Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Hvilke lykter er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2010 Kai-P.: Ble veldig fornøyd selv Dr.S: Hehe, har ikke fått rota meg til å lakke fronten enda. Hsar lakk liggrende, men er lat for tia in2you: Var virkelig en oppgradering fra svidde, matte skabbelykter... Var verdt hver cola Langdal: Det er originale bosch lykter med linseglass på nærlysene og ccfl angel eyes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 Nå har bilen stått en evighet etter at rattlåsen kilte seg fullstendig. Har bytta rattstammen men den nye tenningslåsen har jeg ikke nøkkel til. Planen var å flytte over den gamle tenningslåsen min, men den får jeg ikke ut av stammen, og å mishandle tenningslåsen ut av den nye stammen funker også dårøig foreløpig, så nå er jeg så dritt lei av den helvetes lille fittebilen at det er rett før jeg skrur den i filler og selger den i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Er det bare å komme med bud da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 12, 2010 Forfatter Share Skrevet September 12, 2010 Nesten på det punktet at jeg selger hele dritten til førstemann med 5 lapper og ei kasse carlsberg nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Si ifra om du gjør det da, så kommer jeg og henter den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Hehehe det får du IKKE lov til Kim, med mindre eg får den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 12, 2010 Share Skrevet September 12, 2010 Jeg bor nærmere og har kjøpt bilen før dere i det heletatt får med dere posten på forumet hvor i helvete er den veggen kim?? hahaahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå