Rabies Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 Hehe, var noen emosjonelle utbrudd der ja Har endelig klart å demontere selve rattlåsmekanismen så regner med at det blir montering av stamme uten rattlås i morra og så bestilling av ny rattlås og tenningslås fortløpende. Skal også ta en ganske grei service på bilen med bytte av litt slitedeler, pakninger, olje etc og gjøre bilen klar for eventuellt salg. Den veggen er på baksiden av spar åsane sondre. Gamle lovligveggen. Men de jævlene har malt over den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 Sitter forresten og vurderer nye felger her. Har litt lyst på ac schnitzer felger og har kommet over et sett originale ACS typeII 8x17 et35. Så, kjøre på med acs eller beholde bbs felgene? Edit: Hvorfor oppfører voten seg helt balle?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Stemmer for ACS felger jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 Vurderes sterkt. Får tenke litt på det Og NÅ ER BILEN PÅ VEIEN IGJEN :D :D Merkelig hvor mye man kan savne en slapp 318... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Type II er jo bare rålekre! Sleng på bbs som vinterfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 Ja, er feite sko. Ikke helt like som dine da. Et 35 8x17 så senteret er flatere, men de er originalt lakket i en gunmetall lignende farge så litt spesielle Men må nok selge bbs'ene om jeg skal kjøpe nye felger, ellers får jeg kjeft av kona hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Skjønner godt det, kan ikke få alt på en gang Selv om det hadde vert litt gøy.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 25, 2010 Forfatter Share Skrevet September 25, 2010 Etter å ha kjørt rundt uten musikk og trodd at jeg måtte bytte ledningsnettet til cd-spilleren min fant jeg i dag ut at det bare var en ledning på iso-adapteren som hadde fått en stygg vinkel med påfølgende kabelbrudd. Så nå strømmer igjen xzibit, snoop dogg, busta rhymes og 2pac's gledestoner ut av høytalerne mine... Herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2012 Da var denne solgt og bortevekk... Litt kjipt å ikke ha bmw lenger, men jeg kommer meg i hvertfall greit rundt på drittføre med pickupen, og skal så absolutt komme sterkere tilbake med ny bimmer etterhvert... Og da SKAL jeg ha rekkesekser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 1, 2012 Share Skrevet Januar 1, 2012 Hehe, litt OT, men eg fikk tilbake lyktene mine igjen nå.. hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Januar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2012 Hehe, nevnte det for Joachim når han var her. Var jo ikke klar over at det var broren din som skulle komme og se på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå