///Mysild Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 Nå begynner jeg å bli litt smårar i hodet her... Har forsket en stund på disse tåkelysene mine, men får dem fortsatt ikke ut av fangeren. Tar jeg bare ikke godt nok i? (Vil ikke knekke noe) Jeg får dem litt ut på den siden som er imot bremsekjølekanalen hvis jeg kjører et flatt skrujern inn i et av de hullene i kjølekanalen, og har vurdert å bare ta tak og dra dem ut Men vil jo ungå å ødelegge noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Du skal treffe denne med skruhjernet, så kommer lykta ut. Dette er høyre lykt (pass.side.) Så er det bare å trykke den på plass, du ser hvordan det fungerer når du får ut første lykta Gratulerer med ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 Takk skal du ha Lettere å finne ting når man vet hva man leter etter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 bare å svinge innom svalåsveien mekaniske vettu.... ordner det meste hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 Skal ikke se bort ifra at jeg gjør det Finner fortsatt ikke ut av det Edit: btw Sondre, du har ikke venstre tåkelys og høyre "festesak" liggende? Knakk et par saker på høyresiden og venstre lyset var faenmeg stripset fast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 det var under 2 ukers leveringstid uansett hvor i verden du bodde blir bra med senk tenker jeg også litt vals også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Lurer på om jeg ikke har noen klarglass tåkelys liggende!? Sammen med høyre/venstre fester... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Skal ikke se bort ifra at jeg gjør det Finner fortsatt ikke ut av det Edit: btw Sondre, du har ikke venstre tåkelys og høyre "festesak" liggende? Knakk et par saker på høyresiden og venstre lyset var faenmeg stripset fast Har høyre festeanordning liggende, den kan du få for en symbolsk sum, dvs. porto. Har ikke bruk for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 har noe liggende tror jeg... vet ikke helt hva... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 Lurer på om jeg ikke har noen klarglass tåkelys liggende!? Sammen med høyre/venstre fester... Oh? Lyst å slenge ut bilde? Forresten så fant jeg ut i går at grøftisene ikke funker i det hele tatt Får ikke opp det symbolet i instrumentet når jeg slår på bryteren heller. Kan det være sikring eller releet som har tatt kvelden? Evt. hvor sitter dette hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 sikring... er det orginale er de i boksen husker ikke nr, men det står der en plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 Ok. Jeg finner nr, men hvordan vet jeg hvor i boksen jeg finner den? Ser jo ikke ut til å være noe særlig system oppi der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 nr står til hvilken sikring, så står sikringene i ordene som er visst på toppen 11-20 feks 1-10 etc... ikke så vanskelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 Hehe, fant ut av det nå. Var bare jeg som fjomsa litt Men nå funker de i hvertfall. Måtte feste de med litt jallaløsninger til jeg får ny festebrakett på høyresiden og ny lykt på venstre, men de lyser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå