KnutH Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Hvordan tar man av kun den ytterste delen av handtaket på en 1992mod e36 coupe? Får ikke åpnet døren på utsiden.. Kun innsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30M\\\tech Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 ligger det ikke skruer bak dekselet på innsiden? kan jo være vaieren som er hoppet av også der da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 24, 2009 Share Skrevet August 24, 2009 Usikker på om det er likt på coupé som sedan.. Men på sedan: Må mulig ut med vinduet.., det gjorde ihvertfall jeg., mulig det går om du heiser det helt opp. Dørtrekk må av.. Du har en propp i enden av døra når du åpner den, som du kan vippe ut med en skrutrekker. Bak denne er det et stag du må dytte på for å få "lista" rundt håndtaket til å løsne. Bak denne skal det være en slags mutter rundt dørlåsen. Så er det en / noen skruer eller muttere på innsiden av døra som også må løsnes. Samt stagene. Tror det er lettest å få løst om du løsner låsekassa også, for å dra alt sammen ut av døra.., når jeg tenker meg om måtte jeg ut med vinduet for å få ut stolpen/sporet det går i, da det sitter i veien for å få ut håndtaket... :/ Så er litt knot.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå