stiva Skrevet August 24, 2009 Skrevet August 24, 2009 På min E60 har jeg ikke noen motortemparaturmåler, er det noen mulighet til å lese av den via computeren? Regner med at jeg får beskjed hvis den blir unormalt høy, men det hadde vært kjekt å ha muligheten til å lese den av!
Fliid Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 Står i instruksjonsbok, men du skal kunne få lest av temperatur i komputer.
stiva Skrevet August 25, 2009 Forfatter Skrevet August 25, 2009 Enig med deg, men jeg finner ingenting i boka!! Skal en tur til Bmw i morgen skal spørre der
Fliid Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 if you are really concerned, go on the OBC and check for engine faults... it will tell you if anything is wrong, including low coolant level and temperature issues. you can do this in idrive or on the light/signal lever by pressing and holding the check button. Er kanskje inne på rett vei for å finne temp der. Mente å huske at det var mulig å få lest av temp, men kan hende hukommelsen spiller meg ett puss.
Bimmerlars Skrevet August 25, 2009 Skrevet August 25, 2009 Ved siden av turtelleren din er det en skala. Skal vel være det på 04 modell. De nyere har ikke det heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå