bmwx1xdrive23d Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Jeg skal selge den ene bilen min, og lurete på hva jeg kan forvente å få. Dette er en veldig pen 97 modell 320i. ALT utstyr fra fabrikk. Full M pakke. Skinn, skinn i dørtrekk, 4*el vindu, klima, chruse osv. Bilen har 17 sommer og vinterfelger med nye dekk. Justerbart coiloversunderstell godkjent i vognkortet. Gått 161000. Noen som har noen ide? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 legg ut noen bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwx1xdrive23d Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 har ikke noen bilder enda, men kan sikker få tatt noen i kveld. noen som gar noen ca pris? Bilen er mørk blå metalikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 coupe eller sedan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwx1xdrive23d Skrevet August 25, 2009 Forfatter Share Skrevet August 25, 2009 sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr E30 Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 sjekk på andre som er til salgs. Kommer jo helt ann på standen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Vil tro du kan få bra for denne, men er ikke så lett å selge sedan i forhold til coupe. Driver å skal selge en sedan selv..har ligget ute en stund men har nå en nokså intresert kjøper. Ikke vert noen stor pågang, men noen har nå meldt seg. Tror denne kankje har en bra markedspris siden den har såpass mye utstyr og lav km. Så kan vel anslå ca. 85 tusen om du treffer den rette Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå