Hyggmaister Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Hei! Har lagt merke til at jeg får sykt mye mer trykk inn i kupeen fra suben når jeg har bagasjerommet stappa med bagasje...Logisk selvfølgelig, da lyden bare kan gå fremover - men er det noe isolering jeg kan gjøre for å oppnå noe av samme effekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Har du port fra suben og inn i cupeen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 nope...suben er for øvrig en forholdsvis billig, lukket kasse. Mellom bagasjerom og kupe er det jo metall (sedan), og jeg har lite lyst til å skjære i karosseriet for dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Du kan jo alltids slå ut plata der skiposen skal være - den er allerede stanset ut. Men du bør gjøre litt der for at det ikke skal bli jalla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 Mnja, den er på en måte fast...Må jo kutte den opp (?), ettersom det aldri er lagt inn skipose her :/ Det jeg hovedsaklig tenkte på, var effekten av å isolere rundt i bagasjerommet, utenom "veggene" mot kupeen Men her har jeg som dere sikkert forstår nok så lite kunnskap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tofter Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Alltid gunstig å isolere (dempe ressonans) med tanke på trykk. installbay.no har masse godt dempingsmateriale, men det koster.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå