Bmw_325i_ Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 Ja er vel kanskje like greit da Men skal man ikke bytte innsugspakning når man er av med innsuget også? Hvis man følger boken etter punkt å prikke? det er nok en stor fordel ja men hvis glødepluggene er gamle/dårlige så er det greit å bytte disse når innsuget er av. er faen meg nesten klin umulig å komme til med innsuget på.
Tore Diesel Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 Ja er vel kanskje like greit da Men skal man ikke bytte innsugspakning når man er av med innsuget også? Hvis man følger boken etter punkt å prikke? det er nok en stor fordel ja men hvis glødepluggene er gamle/dårlige så er det greit å bytte disse når innsuget er av. er faen meg nesten klin umulig å komme til med innsuget på. Mener å huske at den innerste var et aldri så lite helvete ja
Bjørner Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 Ser dere nevner sot og oljepartikler inni innsuget. På min tds er det tilgriset også utpå innsugsmanifoilen... Skikkelig oljefilm, spesielt på den innerste innsugsrøret. Kan det være at eg har fått sprekk i den ?
Tore Diesel Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 Har ikke hørt om det før, men mulig det kan være diesel fra dårlige returslanger som har blanda seg med støv og skitt?
Bjørner Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 Har ikke hørt om det før, men mulig det kan være diesel fra dårlige returslanger som har blanda seg med støv og skitt? Nei, har bytta returslangan så det e ikje det. Ligna meir på ren olje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå