NoName Skrevet August 25, 2009 Share Skrevet August 25, 2009 Har 3 stk. felger av ukjent merke. universal boltsirkel. passer iallefall e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Synd du ikke har 4, kunne tenkt meg disse =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 er kosei felger ser det ut som.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smitt Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Kosei racing seneka heter de. Du har vel hatt en spacer hvis du har brukt dem på E30? Felger som blei solgt på jobben her for noen år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Kosei Racing Seneka faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Smitt Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Kosei Racing Seneka faktisk... hehe, slo deg med 1 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoName Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 da heiter dei kosei racing seneka.. lager dei ikkje desse lengre da? du får vel kanskje tak i en elle annen plass Eg har ikkje brukt dei selv, fekk dei med prosjekt bilen eg kjøpte. Clerion, du skal få dei billigt, 500,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Vil ha en til =p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoName Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoName Skrevet September 10, 2009 Forfatter Share Skrevet September 10, 2009 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå