Tsbusa Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Ønsker å kjøpe en E34 5-Serie. Helst 525i og over. (Ikke M5). 520i Kan gå hvis bilen ellers er i god stand osv. Kriterier: - Helt og fint interiør, helst skinn men fint stoff går også. - Sedan eller Stasjonsvogn er egentlig ett fett. - Helst i Tr.Heims/Oslo/Bergen eller Møre Og Romsdals området. - Takluke - Helst el.vindu - Ekstra utstyr osv er et pluss. Må være fin å se til, gjerne noen greie felger. INGEN biler uten skilt, dele biler eller ellers biler i elendig forfatning. MÅ være 24V. (M50 maskin). Prisklasse opp til 30 000,- Skal ha den som ny bruksbil, da jeg nylig har solgt Hiacen min og er bil løs akuratt nå. Tlf: 41 55 15 63 eller pm, eller her i tråden eller mail: stenvangen@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 Men KAN være åpen for forslag av andre biler også, 3 og 7 serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Et lite tips.utenfor strandvegen auto i trondheim.så står det en 750i V12 e32 til salgs til 40.000.- med anonym og pen styling.kantfelger m.m..den kan være verd å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 Et lite tips.utenfor strandvegen auto i trondheim.så står det en 750i V12 e32 til salgs til 40.000.- med anonym og pen styling.kantfelger m.m..den kan være verd å se på Hadde vært gøy med den, men kan kun bruke ca 30 laks, pga jeg jeg har en bot som må betales til staten, rett å slett ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 Da var bil handlet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå