GiljeN Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 har en stabbstag over demper fremme som jeg ikke trenger lenger 500kr kan legge ut bilde om noen er intr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 har en stabbstag over demper fremme som jeg ikke trenger lenger 500kr kan legge ut bilde om noen er intr.. Kanskje interessert. Bilde? Passer det over m50 motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 passer m50 jah skal se om jeg får tatt et bilde i dag viss d blir potling i garagen er vell ca 2år gammelt..sto på bil i 3mnd før det ble tatt av og aldri montert igjen.. ligget i garagen siden det..ser helt fint ut kjøpt på gs da for 1300kr om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 setter ned prisen til 500inkl frakt da jeg ser tornstaga har sunket endel i pris på noen år me viss jeg slipper tilleg på lengden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 tror du det passer over min M60? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet August 26, 2009 Forfatter Share Skrevet August 26, 2009 vil tro det da det da det ligger fra torn til torn men se om jeg får tatt bilde av det. det går vertfall over m30 og insuge på den er ikke akuratt lite Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 solgt kan slettes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå