Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hestilt Eisenmann catback eksos nå å lurer på å bestille Supersprint caterstattere men lurer på om det har noen merkbar effekt? Er jo ikke akkurat gratis de rørstussene!

Skrevet
Har hestilt Eisenmann catbac eksos nå å lurer på å bestille Supersprint caterstattere men lurer på om det har noen merkbar effekt? Er jo ikke akkurat gratis de rørstussene!

jeg hadde dette på compactn og det er stor forskjell. Er jo egentlig der man kan hente effekt på eksos. Har sett flere benkresultater på M3 3litere med slik eksos og de hadde en økning på en 20-25hk og tilsvarende på nm. Lyden blir også helt konge!:) GS Bildeler har kurrant pris på disse.. Anbefales!

Skrevet
Gs hadde ikke og har aldri hatt heller sa de. Andre som kan ha eller er det kun Supersprint?

hmm, jeg kjøpte min der. kanskje de har sluttet med det.

du kan jo høre med Pedersen racing på telefon 69 15 57 11 eller Felgimport på 64 83 14 00

Skrevet
Gs hadde ikke og har aldri hatt heller sa de. Andre som kan ha eller er det kun Supersprint?

du kan jo høre med Pedersen racing på telefon 69 15 57 11 eller Felgimport på 64 83 14 00

Felgimport skulle ha 5375kr for supersprint sitt, det er mye for to rør!

Skrevet

Felgimport skulle ha 5375kr for supersprint sitt, det er mye for to rør!

men det er verdt hver krone. Mer hvert enn f.eks en bakpotte som koster det samme! :)

du kan jo også få noen til å sveise kanskje? Svendsen eksos kanskje ? ferrita har sikkert også noe på lur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...