kravez Posted August 26, 2009 Share Posted August 26, 2009 --- Link to comment Share on other sites More sharing options...
kravez Posted August 30, 2009 Author Share Posted August 30, 2009 buuump Link to comment Share on other sites More sharing options...
xracer Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 jepp! høyre kjørelys vil ikke fungere lengre, har bytta pære, sjekka sikring og målt strøm på kontakten, hvor det GØYE kommer inn i bildet.på høyre lys har jeg ca 9,8 V på venstre lys har jeg ca 11,8 V anyone? bil : e32 730 87mod Hei, Problemet kan være flere ting. Det at du har lavere spenning på den ene pæra kan være at isolasjonen på en av ledningene til den er skadet et sted og ligger litt mot jord, men hvis du rikler på ledningen finner du vanligvis ut om det er det som er problemet. Kan også være eiring (dårlig kontakt en plass. Men det kan også være LKM modulen eller mustard releet. Sjekk her for mere info: http://web.archive.org/web/20040604071851/www.e32fixes.com/resu%20lts.asp?method=show_fix&fixid=1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
320Schanke Posted October 28, 2012 Share Posted October 28, 2012 Hvis det er eiring, slik som det er i mitt tilfelle... Hvordan fjerner man den ? Kan man helle varmtvann på ledningen ? Må man koble fra + på batteriet eventuelt først ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts