espulus Skrevet August 26, 2009 Skrevet August 26, 2009 Noen som kan gi meg en link hvor jeg kan få kjøpt ny / brukt diffsperre? Bil: 323i E36 Takk
Danse Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 Sjekk med disse. Viss det ikke har, så skaffer dei http://mparts.csl.nu/start.aspx
mOMOe Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 handla fra en butikk på ebay fra statene. kom på 3000kr inkl frakt og moms for en nyrenovert e30 sperrediff. vanskelig og finne billigere her til lands. gs og koed skal gjerne ha godt betalt for sine. diffsonline er forholdsvis dyre de også, og dan som driver det får ikke noe stjerne margen fra meg hvertfall. snusk og dårlig service. var et firma som drev kun med bmw differ, men husker ikke hva det het. skal leite litt i mailen så kanskje jeg finner det
OLEZZ Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 Jeg har veldig god erfaring fra diffsonline. Kjempeservice. I tillegg selger de ikke slitne gamle differ. De fikser det som evt skulle være slitt.
espulus Skrevet August 27, 2009 Forfatter Skrevet August 27, 2009 Takker for svar, får sjekke litt i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå