worax Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 Heisann! Bare lurte på om noen har noen svar på to problemer jeg har på min nykjøpte BMW. 1.) når jeg gir på i førstegir så "hopper" bilen bortover. ikke bare ett hopp, den bykser seg på en måte fremover, veldig irriterende! Det fungerer omtrendt normalt om jeg tar igang veldig rolig. Forrige eier sa han hadde vært på to forskjellige verksteder uten at de kunne finne noe feil. han hadde også snakket med en fra bmw men han kunne heller ikke gi noen svar på problemet. Det er kun på førstegir det skjer, alle andre gir inkludert revers fungerer helt fint. Noen som har noe å si til dette? hehe 2.) klimaannlegget i bilen blåser ut varm luft uansett om jeg har på det kaldeste! får den ikke til å blåse kald luft:( noen som vet hva som kan være problemet? Takker for alle svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet August 26, 2009 Share Skrevet August 26, 2009 1. der tror jeg sveisen på leiet der sitter mitt på mellemakselen er ryket i den ene side, det er nesten umulig å se men riktig irriterende, 2 der tror jeg termostaten er gåen, kanskje en av magnetventilerne til varmeanlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
worax Skrevet August 27, 2009 Forfatter Share Skrevet August 27, 2009 Okey, tusen takk:) Skal få sjekket dette en dag i nær fremtid:) kommer med oppdatering om det var riktig:) Takk igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå