rel0ad Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Hvis man er ute etter å vekke oppsikt å ha et som tidligere nevnt "rullende diskotek" er dette akkurat midt i blinken Vil man spille pent får man dra til hifiklubben Haha... Samme som bilene da, skal se bra ut med ubrukelig å bruke Morsomt opplegg da har du eide en automote bil? det har jeg, vill ikke påstå de er ubrukelig å bruke, fordi om de kommer max lave så er vel alle utstyrt med justerbart senkesett.
Ole@Automote Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Skulle fått betalt av veivesenet om vintern for å kjøre Automote bil De fleste blir ikke brukt vinters tid vil jeg tro hehe
gaasen Skrevet August 29, 2009 Skrevet August 29, 2009 Hvis man er ute etter å vekke oppsikt å ha et som tidligere nevnt "rullende diskotek" er dette akkurat midt i blinken Vil man spille pent får man dra til hifiklubben Haha... Samme som bilene da, skal se bra ut med ubrukelig å bruke Morsomt opplegg da Dummeste jeg har hørt!!!!!!!!!!!!!!! 90% av bilene er fullt brukbare biler. Og kan også love att stereo i limmoen er fullt brukbar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå