rel0ad Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Hvis man er ute etter å vekke oppsikt å ha et som tidligere nevnt "rullende diskotek" er dette akkurat midt i blinken Vil man spille pent får man dra til hifiklubben Haha... Samme som bilene da, skal se bra ut med ubrukelig å bruke Morsomt opplegg da har du eide en automote bil? det har jeg, vill ikke påstå de er ubrukelig å bruke, fordi om de kommer max lave så er vel alle utstyrt med justerbart senkesett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Skulle fått betalt av veivesenet om vintern for å kjøre Automote bil De fleste blir ikke brukt vinters tid vil jeg tro hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Hvis man er ute etter å vekke oppsikt å ha et som tidligere nevnt "rullende diskotek" er dette akkurat midt i blinken Vil man spille pent får man dra til hifiklubben Haha... Samme som bilene da, skal se bra ut med ubrukelig å bruke Morsomt opplegg da Dummeste jeg har hørt!!!!!!!!!!!!!!! 90% av bilene er fullt brukbare biler. Og kan også love att stereo i limmoen er fullt brukbar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå