jonr- Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 Hei! I et atter desperat forsøk på å skaffe parkeringsplass for bilen min til vinters, så prøver jeg meg her. Ønsker garasjeplass i vinter (de måneder med snø, salt og fandenskap). Noen her som vet om/kan være behjelpelige? Ønsker først og fremst plass i hamar omegn. mvh jon!
jonr- Skrevet August 27, 2009 Forfatter Skrevet August 27, 2009 Lurer på samme (= da slår vi oss sammen! jeg kan gjerne dele en større garasje med deg.
SteffenM2 Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 Hamar ja.. Kunne skaffa deg plass jeg, her er det 20grader hele året, null råte eller fukt, så er relativt ideelt. Prisen for dette var rundt 3500 for vinter halvåret, om ikke jeg husker helt feil!
316 Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 Lurer på samme (= da slår vi oss sammen! jeg kan gjerne dele en større garasje med deg. Trooooooor jeg har plass, men hvis ikke så kan jeg også slå meg sammen med dere to.
Clerion Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 Lurer på samme (= da slår vi oss sammen! jeg kan gjerne dele en større garasje med deg. Trooooooor jeg har plass, men hvis ikke så kan jeg også slå meg sammen med dere to. Kan vi ikke da plingepå en slik på våler a? Var det 6000 i året? Si de tar 3000 for en vinter da, det er 1000 pers, og der gikk det jo glatt 3 biler sant?
316 Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 Jo, er muligens i en av de jeg har plass... Skal høre litt!
jonr- Skrevet August 27, 2009 Forfatter Skrevet August 27, 2009 jeg kunne godt foretrekke i hamar området, men kan kanskje ikke være så fin på det:P jeg er uansett med! håpe vi får med flere også. Om vi blir 3-4-5så er det jo fort penger nok til å få et sabla bra sted. Oppvarmet og god plass slik at vi får polert bilen på de kaldeste vinterdagene??
Clerion Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 Hehe^^ polert bort siste ukes støv? =p Håper jeg har selvgående bil til vinter`n da @ all XD
Dirty Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 Hadde du bodd i mandal sku e fiksa plass til greipris
Wolfeh Skrevet August 27, 2009 Skrevet August 27, 2009 Hvis det blir en plass i hamar området er jeg lett med på denne! Hadde vært kult om 740i'en hadde fått en varm og god plass å bli lagret på istedenfor en kald garasje Skal følge med her på topicen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå