Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

kjøp en nokia med gps, eller en nokia med bluethoot gps og bruk race chrono

Skrevet

jeg hater nokia over alt på jord..... hehe men kunne kjøpt en for å bruke kun til laptimer da... hehe husker du hva programmet man bruker heter?

Skrevet

race chrono, som han sa.

Finnes til windows mobile også

er en del andre utgivere også, bare å sjekke litt rundt

Skrevet
Jeg bruker en Nokia E65 og en bluetooth gps. Fungerer utmerket!

Du trenger ikke noen form for mottaker el antenne i tillegg?

kun tlf og nedlaste programvaren... enkelt å bruke?

får stikke å kjøpe meg ny tlf da... hehe

Skrevet

Du trenger en gps - enten innbygget i telefonen eller en ekstern bluetooth-gps. Anbefaller ekstern, da de visstnok både er bedre, men det er også enklere å få plassert de på et smart sted. Det er det.

Jeg har en dedikert telefon til laptimeren, og til det kan man jo bare bruke noe gammelt ræl.

Skrevet

har en pioneer gps med bluetooth tilkobling... så jeg kan laste ned på den? har usb og alt til den.... Men du bruker den fortsatt sammen med tlf?

Skrevet

Sjansen er stor for at GPSen du har liggende (og de innebygde i telefonen) kun oppdaterer en gang i sekundet (1Hz), så du vil kunne få litt variasjon i tidene. Det finnes noen rimelige BT-GPSer med inntil 5Hz til noen hundrelapper.

Skrevet

5hz GPS er absolut å anbefale! Da vil man også få mye bedre resultater i "Performance mode" som 0-100, 80-120, 402m osv.

Jeg bruker en Qstartz blåtann GPS som jeg fikk for 600.- inkl alt fra amazon.com. Bruker Racechrono både på HTC med windows og Nokia e51.

Her har jeg lagt inn fart og tid som overlay på en runde på Ringen. (NMEA dataene konvertert med Racechrono2avi som også er gratis:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...