Gå til innhold

Kveldsbilder / mørke bilder.. noen tips?


Omnislash
 Share

Anbefalte innlegg

tok bare noen kjappe bilder av skitten bil, men her ser du litt hvordan jeg har gjort med lyset... ikke at jeg er noen mester da men!

her brukte jeg lyset fra himmelen og fra bygningen bak til å få fram bilen og litt ting rundt

emkyjyfmhopedpjh0af2.jpg

her hadde jeg valget, enten å bruke gult lys som "frontlys" elelr blått lys, jeg valgte blått da det gir mer refleksjoner i felgene og litt på sidene på bilen

qbfnwxdnvk3tcfje86vh.jpg

snefb6ubwyeum23sqi8p_thumb.jpg

her ser du det gule lyset, og det blå jeg kunne velge mellom

p6hmri47cdqf762oug7s.jpg

så kommer et bilde der man kan prioritere lyset på fornten og baken, elelr lyset midt på bilen, det som har lys midt på bilen er ikke et bra bilde mtp lyssetting spørr du meg...

ur3jw6jdr3tcz1u3w80l.jpg

6y447k45bh0zxq19i8du.jpg

så var det et kjapt der jeg ville ha litt lys på fronten, samt litt bakgrunn og en mørk, men dog reflekterende fra buskene på siden av bilen...

a5x4il67zh50jngve1z1.jpg

off, når jeg ser på bildene burde den ha vært vasket, men det har regnet så sykt her i dag... bildene er helelr ikke noe kunstverk, men en liten pekepinne... sikkert mye annet man også kan gjøre, men det viktigste er bare å finne et lys som gir det det du er ute etter... PS er heldigvis grei når man kan bytte litt på fargetemperaturen, alle disse bildene var i hovedsak gule, men har fått de litt mer "naturlige"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...