urgem3 Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 har 2 stk MA audio subber i min e46, bygd kasse slik at subber er vendt bakover og reflex inn mot midtkonsoll bak (inn i coupen) drives av en phoenix gold forsterker, husker ikke watt, men den er mer enn nok til og dra subbene. men det som er. er at når jeg åpner bagasjeluka dobles omtrent lyden inne i bilen,hva har dette seg av? og hvordan kan jeg få den lyden inn i bilen uten og åpne luka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Bassporten skal væra på same side som basselementa. Du prater om midtkonsoll, er det skiluka du meiner? Vend basselementa og porten inn mot skiluka. Lag kassen slik at det er tett imellom kassen og bagasjerom. Da blir all trøkket inn i skiluka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 enkelt og greit at bassen spille rpå mere luft når du åpner luka. du opplever sikkert det samme om du åpner dører og eller vinduer. Du har kansje sett at folk trykker imot dører og løuker på DB-drag konkuranser. Dette er nemlig for at de ikke skal kunne stjele noen få db extra og få bilen så tett som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Feil, problemet er at når man har 2stk subber, så trykker dem så mye luft, at den vil slå tilbake på subbene, d resulterer til at subbene ikke klarer å pumpe på trykk, så når du åpner luka di, så vil jo subbene få jobbe ordentlig,derav mere lyd, men d er riktig d at du må få bygget d slik at trykket går inn i bilen Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flandy Skrevet September 10, 2009 Share Skrevet September 10, 2009 Å lage en ny kasse til subbene er nok det riktige å gjøre! Litt mer data om kassene du har også hva subber det er så kan vi sikkert hjelpe deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå