Gå til innhold

Grenrør M20-problem


Clerion
 Share

Anbefalte innlegg

Åssen i helvete skal man få brukt kina-grenrør på m20-turbo-.motor?

Tar borti når jeg bruker oljefilteret vanlig, og med oljekjøleradapteren.....

Hvilket hull kommer olja ut av? Det med fjørbryteren eller det enkle uten noe.

For meg ser det ut som om den kommer i retur der fjøra er, men dette er vel noe ulogisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen i helvete skal man få brukt kina-grenrør på m20-turbo-.motor?

Tar borti når jeg bruker oljefilteret vanlig, og med oljekjøleradapteren.....

Hvilket hull kommer olja ut av? Det med fjørbryteren eller det enkle uten noe.

For meg ser det ut som om den kommer i retur der fjøra er, men dette er vel noe ulogisk?

fjøra er vell thermostaten evnt, er jo logisk det da, siden er tilsvarende på radiatorsystem inn der det ikke er thermostat, og ut der thermostaten er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, så hvis jeg skulle brukt ett av disse to hullene til oljefeed til turboen måtte det blitt det MED fjørbryteren, eller det uten? =p

ingen av de, siden er vell bare sirkulasjon der ved varm olje, dvs thermostaten har åpnet. oljetrykkbryteren med litt div adaptere er vanlig sted å ta olje fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett ned får jeg den tror jeg *gå ut å sjekke*

Har også koblinger så det er ikkenoe problem. Har endelokk til ene hullet og kobling med slange imellom til turboen til andre.

Du sier jeg ikke kan ta fra noen av dem, men fra den med bryter? Hva slags adaptere snakker du om?

Er det noen som har gjort noe av dette som vet det helt sikkert.

Prøvd nok "kanskje" forslag nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett ned får jeg den tror jeg *gå ut å sjekke*

Har også koblinger så det er ikkenoe problem. Har endelokk til ene hullet og kobling med slange imellom til turboen til andre.

Du sier jeg ikke kan ta fra noen av dem, men fra den med bryter? Hva slags adaptere snakker du om?

Er det noen som har gjort noe av dette som vet det helt sikkert.

Prøvd nok "kanskje" forslag nå....

ta olje til turbo fra oljetrykkbryterplasseringen med et t-stykke (det jeg mente med div adaptere) det er en velprøvd løsning som funker, det på oljefilteradapteret så setter du på oljekjøler, så får du kjølt ned olja og :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke plass til en dritt utover den adapteren egentlig.... Må få olje fra ett annet sted, skrur ut tempføleren regner jeg med. Prøvde en annen bolt men der spruta det kjølevæske =p

når jeg tenker meg om så går det å ta olje fra der det ikke er thermostat, bare sjekk at det er inn i oljekjøler først, siden returen går jo i bånnpanna, så blir jo sirkulasjon, selv med lukket thermostat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...