Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du får ingen av de til å fungere som de skal. Så enkelt å greit er det ; ) Er i ferd med å jobbe med en revidert utgave av SteffenM2 sin guide. Håpet på å bli ferdig med den denne uken, men ikke sikkert. Cab og Touring har ikke helt likt plugg oppsett som to og firedørs. Er ikke kommet til motorkontaktene enda, men skal se om jeg rekker å få knotet til den biten av guiden i dag. (Stort tidspress i dag ,så kan ikke love stort. ) Kommer den i kveld, så havner den i M50 tråden, og ikke denne

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Den du har her er det jeg som har kokt sammen, og det var korrekt på -92 M50B25 i -90 E30. Det kan skille noe hvis du har ABS, ellers ikke.

For å få start skal det holde med 21, 18 og 13. Kan være en mulighet å koble vekk resten for å utelukke feil.

EDIT: Aner ikke om cab er ulikt, trodde ikke det. Har skjema over de ulike motorkontaktene, disse spesifiserer ikke dette. Allikevel, om Fliid sier det, tror jeg på det.

• 2 years later...
Skrevet

Problemet hos meg var at det var en svart ledning hvor batteriet sto, som skulle på +12v ustede for jord. den var tilførsel til hjerne osv tror jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...